Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 13 november - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 13 november

Het was een snel afscheid deze keer maar ik wil Cilia toch nog even bedanken voor de interessante route. Ik heb plekken gezien waar ik voorheen nog nooit geweest ben
Groet aan allen!

Jan
Hallo allemaal,

Ik heb begrepen dat jullie net zo'n mooi rondje hebben gereden als wij en dat de opkomst boven verwachting was. Natuurlijk hebben we allemaal van hetzelfde mooie zonnige weer mogen genieten.
Wij hebben gekampeerd met vloerverwarming en dat beviel prima. Zo goed zelfs, dat het misschien een idee is om een "winterweekend rondje Groningen" in januari/februari te houden???
Een gezellig pannenkoekenrestaurant met open haard, een overdekt zwembad en niet te vergeten je eigen wc.doucheruimte met vloerverwarming!!!! Erg handig om je zwempak te drogen en je fiets te stallen.
In december zijn we weer van de partij (met de beloofde brownie) en kunnen we misschien eens brainstormen hierover.
Tot dan.

Groet,
Ineke en Ronald
ineke valster schreef: Wij hebben gekampeerd met vloerverwarming en dat beviel prima.
Dat moest ik even opzoeken. Ik had gelijk het beeld van 'je steekt een pen in de grond en je hebt gelijk warm water' . Ik zag al niet hoe dat goed moest aflopen :D
Jan van den Berg schreef:Het was een snel afscheid deze keer maar ik wil Cilia toch nog even bedanken voor de interessante route. Ik heb plekken gezien waar ik voorheen nog nooit geweest ben
Groet aan allen!

Jan
Aan de andere kant van Groningen bleek ook nog Groningen te liggen, inderdaad een eyeopener :shock:
:wink:
Kijk, dat is het slag winterkamperen wat ik ook nog wel aan zou kunnen :P
Count me in!
Ook ik heb gister genoten van de zon (dat was vandaag wel anders!!), jullie aangename gezelschap, waarbij we weer 2 nieuwe "rondjerijders" mochten verwelkomen en het Groninger Land.
Ik zou geloof ik, als dat weekend in jan/febr doorgaat, m'n tent thuislaten, m'n fiets buiten stallen en dan met m'n slaapmatje op de verwarmde douchevloer gaan slapen.
Of moeten we die vloerverwarming met z'n allen delen? Cilia
Ja Celia,

Dat wordt een unit van 2 bij 2 meter delen met 4 man (voor de zuinige fietstoeristen onder ons). Dus reken maar uit. De douchebak en de toiletpot van de ruimte aftrekken en dan met z,n 4en. Wel knus natuurlijk, een andere optie is slapen in ploegendienst. Halverwege de nacht even wisselen? De vermogende fietsreizigers onder ons kunnen het zich misschien wel veroorloven om een complete unit voor zichzelf te huren.
Dat beloofd een spannend weekend te worden!!
Hebben we tijdens ons volgende rondje iets om over te brainstormen.

Groeten,
Ineke
Misschien moeten we loten wie met wie een 4-persoons unit delen. Dat leidt wellicht tot verrassende indelingen.

René
Ja ja Rene,
Dan wordt het pas echt spannend!!! Laten we er maar niet al teveel ruchtbaarheid aan geven anders krijgen we ook nog veel rondjerijders uit andere delen van het land.
Zo komen de verhalen de wereld in en in een mum van tijd weet de hele vereniging behalve jij zelf met wie je de douche gedeeld hebt.

Mensen tot december!!

Groeten,
Ineke
Hallo groninger wereldfietsers

Inderdaad een mooie toer vorig weekeinde, en een goede kennismaking.
Volgende week zondag 27 nov organiseer ik een 101km fietstocht
door drenthe voor vrienden. Ook jullie zijn van harte welkom.
Als je mee wil, mail me dan even persoonlijk

Groeten, Frenk
Hallo wereldfietsers van het groninger rondje.
Aanstaande zondag fiets ik met vrienden een rondje Drenthe.
Zijn er nog liefhebbers om mee te fietsen?
Groeten, frenk

Dag fietsen (7)

Het plan is als volgt:
- zondag 27 november, rondje Drenthe
- 101 kilometer, vanaf ons huis, roerdomp 4, Groningen, vertrek 9:00
- fietsen via Paterswoldsemeer, Haren, Glimmen, nieuw fietspad door natuurgebied richting Kropswolde, Anloo, Oudemolen, Peest, Veenhuizen, Winde en terug naar Groningen
- natuurroute gegenereerd door de fietsrouteplanner van de Fietsersbond
- mogelijk enkele zandpaden, niet racen, wel doorfietsen
- zelf brood en drinken mee nemen, korte pauzes (thermos 1ste pauze)
- café koffie/thee onderweg in Oudemolen en Norg
- we proberen voor het donker in Groningen terug te zijn, neem fietsverlichting, warme schoenen en handschoenen mee, let op bladeren op de fietspaden
- na afloop maaltijdsoep bij ons thuis

Ga je mee?
Tot horens, Frenk Waltman
telefoon thuis : 050-5711192
zondag onderweg: 06-46414340

L’Equipe: Frenk, Margo, Jeroen, Marcel, Yvonne, Emile, Corien, Ferdi, Cilia (wf), Paul (wf),. . . . . . .