Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sinterklaastocht 2011 (3 en 4 dec) - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Sinterklaastocht 2011 (3 en 4 dec)

jasmon schreef:iedereen bedankt voor de gezellige zaterdag tocht,
jammer dat ik niet langer kon blijven.

mocht iemand nog een zwarte windstopper handschoen gevonden hebben op de camping? :roll: die is van mij
Ik heb een zwarte windstopper handschoen gevonden! Een rechterhandschoen van extremities. Ik dacht dat ik iedereen was langsgegaan om te vragen van wie die was, maar blijkbaar niet. ;)
Blij dat we gegaan zijn, zaterdagochtend was er nog wat twijfel..het regende en waaide zo.. :? ..
Uiteindelijk 1 bui gehad die wel poosje duurde maar eenmaal droog bleef het droog.
Prachtige kampeerplek en een bijzonder plek waar we binnen konden zitten.
Suzanne, dank voor het regelen!
De rest bedankt voor de enorme gezelligheid en Sinterklaas bedankt voor de cadeautjes, al is er iemand anders mee naar huis gegaan :cry: :wink:

Het was een superleuk weekend!
Al is er iemand anders mee naar huis gegaan

:? Uh Marjan??
Blanche schreef: Al is er iemand anders mee naar huis gegaan

Ja, het Sinterklaasspel was een wrede ervaring...
eindgebruiker schreef:
Blanche schreef: Al is er iemand anders mee naar huis gegaan

Ja, het Sinterklaasspel was een wrede ervaring...
breek me de bek niet open!

Prachtige cadeaus in handen gehad om te eindigen met pak mueslirepen!
Gelukkig kon ik met teleurgesteld gedrag en vertederend knipperen met mijn blauwe ogen nog een waslijn bemachtigen. Met dank aan Suzanne, die de stapel cadeaus voor zich had die ik dertig seconden daarvoor nog bezat. (het spel was een wijze les in antimaterialistisch denken, ik ben gezakt voor de test)

Maar voor de rest was het weer super. nou ja, het weer dus niet, maar de mensen wel. Camping was mooi aan het water en de binnenlokatie geweldig.

Sjirk
Het was veel mooier weer dan voorspeld, dan is het toch goed! Zaterdag zelfs in het zonnetje gereden en zondag geen druppel regen gehad.

Kortom, een heel leuk weekend waarin het draait om het spel en niet om de knikkers.

Bedankt allen en vooral Suzanne voor de organisatie en creativiteit, knap om zo snel een andere camping te vinden en Mieke voor het bedenken van de route voor zondag.

Annita
Mijn foto's (39 stuks) staan op
https://picasaweb.google.com/1016280546 ... directlink

Suzanne, hartelijk bedankt voor alle organisatie en de koffie. Mieke, voor het routebepalen en de thee. En de rest voor de gezelligheid en de prima Sinterklaassfeer!
Leuk dat jullie, ondanks de weersvoorspelling en de gewijzigde camping, (weer) mee waren met de Sint-tocht. En gelukkig viel het weer zoals altijd reuze mee, alleen die wind....!

Afbeelding

Met iets minder wind ga ik nog een keertje de zondagroute fietsen, erg verrassend zo net boven Amsterdam. Bedankt Mieke voor het maken hiervan!

En natuurlijk ben ik blij met mijn leuke/lekkere cadeautjes. Dank u Sinterklaasje(s)!

Ik kijk alweer uit naar volgend jaar: dan is het de 5e keer en jubileum-editie!!
Mijn fotootjes staan ook eindelijk online :D Je vindt ze hier: http://www.blids.nl/gallery/Sinterklaastocht-2011
Dank voor de organisatie, het was een leuk weekend!
Foto's! Leuk. :D