Ik heb een klein spuitbusje. Gebruik het eigenlijk vooral op reis- en rustdagen. Als ik op de fiets ergens aankom hoef ik niet naar bloemetjes te ruiken....
En bij aankomst even douchen of zwemmen helpt vaak ook wel
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik zal mijn antwoord nuanceren
dat is super duurzaam
maar ook veel eenzamer hoewel dat ook geen probleem hoeft te zijn, voor muggen wordt je nog minder aantrekkelijkBert van Sprang schreef: ↑vr 08 jul, 2022 12:51Niets van dat alles is nog veel duurzamer.dat is super duurzaam
Geen deodorant maar anti-transparant is dat ook.
Toen ik nog "berggids" was kwam ik terug uit de dolomieten met een groep jongeren die ik had ingewijd in "het echte klimmen" . We stonken dan ook behoorlijk. In de touringcar zaten we samen met een aantal lui die terug kwamen van een luxe hotelwandelreis. Tussen de beide groepen (en wij zaten geheel achteraan want eerder ingestapt) kwamen gedurende de tocht steeds meer vrije rijen beschikbaarBert van Sprang schreef: ↑do 07 jul, 2022 23:09Hier houd ik mij tijdens fietsvakanties echt niet mee bezig, juist fijn om de boel een keer de boel te laten. Als iemand mij vindt stinken gaat hij maar een stukje verderop zitten.
Precies, ik ga uit de buurt zitten van mannen die op 1 of 2 meter afstand al ruiken naar deodorant of after shave.Bert van Sprang schreef: ↑do 07 jul, 2022 23:09Hier houd ik mij tijdens fietsvakanties echt niet mee bezig, juist fijn om de boel een keer de boel te laten. Als iemand mij vindt stinken gaat hij maar een stukje verderop zitten.