Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Er zijn natuurlijk mensen die deodorant hard nodig hebben. Maar als je beseft dat zweet uit zichzelf geurloos is, en dat de nare geurtjes worden gevormd door de bacterien onder je oksels, zou 's avonds een vochtig washandje met een beetje zeep onder je oksels halen voldoende moeten zijn.Roald schreef:dat was ook een overweging van mij, om niets meer mee te nemen.
Oksels scheren! Ja ook bij de mannen kan dat jongens dat scheelt een hoop opslag plaats voor de bacterien en makkelijker schoonmaak.cyclingrecycled schreef:Er zijn natuurlijk mensen die deodorant hard nodig hebben. Maar als je beseft dat zweet uit zichzelf geurloos is, en dat de nare geurtjes worden gevormd door de bacterien onder je oksels, zou 's avonds een vochtig washandje met een beetje zeep onder je oksels halen voldoende moeten zijn.Roald schreef:dat was ook een overweging van mij, om niets meer mee te nemen.
Shane schreef: Oksels scheren! Ja ook bij de mannen kan dat jongens dat scheelt een hoop opslag plaats voor de bacterien en makkelijker schoonmaak.
Deze tips wordt uw aangeboden door een man zonder okselhaar Van daar de scheermesje op mijn paklijkt die is zeker niet voor mijn baard
https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... aking-soda