Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pinksteren 2011 DIY - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Pinksteren 2011 DIY

Mijn fietstassen zijn ingepakt, er is nu geen weg terug voor mij. Ik ben er bij en ga schaamteloos van iemand zijn kampeerkaart profiteren :P , maar indien nodig schaf ik er zelf een aan.

Gelukkig is er in de buurt een supermarkt, ik kan wel een basisvoorraad hebben, maar dan ontbreekt bij mij de finishing touch: bier en een toetje voor bij het eten. :P
Hoi Harry, Paul en anderen,

We zitten nu op 27 deelnemers, een paar kunnen er uiteraard wel bij maar de capaciteit van de camping is niet echt enorm.

Trein: het gemakkelijkst is aanreizen via Almelo, dan nog 15km fietsen naar de camping. Let op: op het traject Amersfoort-Zwolle zijn dit weekend werkzaamheden aan het spoor, van belang voor de mensen uit het noorden, klik hier. Kom je uit de Randstad dan heb je hier geen last van, want dan reis je immers via Amersfoort-Deventer-Almelo.
Neem al je kaarten e.d. van de omgeving mee; misschien heb je ook een route-voorstel.
Zaterdag vertrekken we om 11.00u voor de eerste route, dan kunnen de mensen die pas zaterdagochtend arriveren nog aansluiten.
Op 1km in Langeveen is een supermarkt, op 7km een Spar.

Zaterdagavond willen we barbecueën, daarna een paar leuke dialezingen, o.a. Griekenland 2011.
Hallo,

Fokko en ik sluiten zaterdag aan!
Loes van den Bergen schreef:Beste DIYers,
Gisteravond heb ik al kennis gemaakt met Vicky en Pinky tijdens een gezellige avond bij de Vakantiefietser. Zij komen dit weekend op fietsen die oehoe-oehoerendhard gaan!
Groeten, Loes.
Hoe zat het ook al weer? Gesponsolde fietsen van Gazelle? En alleen de stloom moeten ze zelf betalen? Jaja, elektlisch :roll: :shock:
Een heerlijk weekend was het weer!

Een prachtige camping en heerlijk gefietst met dank aan Jans (zaterdag) en Jim (zondag)
Zaterdagavond konden we heerlijk warm en droog zitten bij de houtkachel waar Gregor ons mee nam op reis naar oa Griekenland, Friesland, Lanzarote en Noorwegen.

Iedereen weer bedankt voor de gezelligheid!! Tot na de zomer, die nog héérlijk lang gaat duren. :D
En Cuba !! Mooi!!!! Gregor bedankt.
Mijn 'eerste' echt wereldfietsactiviteit :D en ik vond het heerlijk! Goed gezelschap, mooie uitrustingen en heel veel ideeen opgedaan voor komende reizen. Griekenland ga ik heel goed in mijn achterhoofd houden voor de wat koudere maanden :P .

Jim en alle anderen, hartelijk bedankt!

Paul 'de Benjamin'
paul1987 schreef:Jim en alle anderen, hartelijk bedankt!
Ja graag gedaan.
Heerlijk zo'n pinksterweekend van 3 volle dagen. Met dialezingen, barbecue en de 2 Taiwanese wereldfietsers erbij, heel gezellig. En het weer zat ons erg mee, wonder boven wonder hadden we geen regen tijdens de fietstochten. En inderdaad, de camping is echt een pareltje, schitterend aangelegd in de natuur, mooie plek voor een club van 27 man, en zelfs prima sanitair en binnenruimte. Eentje om te onthouden.
waar blijven de foto's, dan kunnen de mensen die niet mee gingen toch nog even nagenieten.

mario
Paul,

In Griekenland hebben ze geen Duits bier :(
Je hebt je toch wel gedragen hoop ik :oops:
:P Het was weer ouderwets gezellig en leuk. Lekker als FIETSERS onder elkaar.
Ik heb er geen woorden voor (writersblock). :cry:

We hebben weer genoten. :P
Fokko & Marianne.
Gregor heeft een mooi foto-album gemaakt van dit weekend, klik hier.

Username: wfpinksteren
Password: 2011