Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 2011 Ruhrgebied - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Paastocht 2011 Ruhrgebied

Als iedereen die interesse dan heeft dat even per pb aan wil geven dan zal ik volgende week dinsdag (12-04-2011) ze bestellen.
nou het wort een heerlijk fiets weertje dus dat belooft wat.hebben juli er al een beetje zin aan
gr marcel
marcel22 schreef:wie heeft er zig nog meer opgegeven voor deze leuke tocht
gr marcel
Hoi,

Word mijn eerste echte tocht. Heb er erg veel zin in. Zijn er mensen die ervaring hebben met fiets in trein? Ik moet uit Almere komen...

Groetjes, Niels
Hallo Niels,

allereerst welkom op het forum en leuk dat je meegaat met de paastocht.

Het zou in principe geen probleem moeten opleveren in de trein. Hou rekening met wat extra reistijd. Met een fiets ga je niet gemakkelijk van het ene peron naar het andere, helaas is de ruimte voor fietsen in sommige treinstellen beperkt en kan het zijn dat je de volgende trein moet nemen als het al vol is. Je moet vanaf Almere een paar keer overstappen, als ik me niet vergis.
Bedankt Frank, Ik verwacht dat ik vrijdag aansluit bij Nijmegen CS. Weet jij of er iets van een telefoonnummer is die je kunt bellen mocht er iets aan de hand zijn?

Groet. Niels
Ik stuur alle deelnemers mijn 06-nummer, dan kan je mij SMS-en. Uiteraard alleen indien nodig (liever niet bellen, want iedereen belt ongeveer tegelijkertijd).
Hoi Jim,

Top! Wat heb jij een reizen gemaakt zeg! Je website werkt alleen niet helemaal goed op mijn pc. Sommige pagina's laden niet.

Groet en tot vrijdag.

Niels
hoi niels
fiets naar bussum pak daar de trein naar nijmegen om 9:50 of nog ff later dat kan je ff op de site van de ns bekijken,je hoeft dan nog maar 1 x over te stappen.15:30 uur zou ook kunnen ook 1 x overstappen de reis duur in totaal 1:40 uur je bend er dan om 17:30 dan moet je nog een klein stukje rijden
gr marcel
http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml
Dankjewel Marcel. Heb toch een lift kunnen regelen en vrij kunnen krijgen voor donderdag. Ben er dus al bij die avond. Gezellig!!

Tot Donderdag allen!

Greetz. Niels
Denk er nog even aan dat morgen alle winkels in Duitsland gesloten zijn! (daar kwam ik net weer achter en die tip wil ik jullie niet onthouden ;-))

Groetjes en tot morgenochtend!

Karlijne
zo de broodje voor onderweg zijn klaar ff nu me slaapzak opbergen en lekker koffie mee voor vandaag en dan vertrek ik voor 12 uur.tot staks allemaal
gr marcel
Karlijne schreef:Denk er nog even aan dat morgen alle winkels in Duitsland gesloten zijn! (daar kwam ik net weer achter en die tip wil ik jullie niet onthouden ;-))
Groetjes en tot morgenochtend!
Karlijne
We maken gewoon een paar groepen die na een paar km in Groesbeek boodschappen gaan doen, moeten pinnen, naar de bakker en naar het postkantoor. :wink:
Leon
Wat een waanzinnig mooi weekend was dit. Samen met bekende en veel nieuwe gezichten in een zonovergoten Ruhrgebied, dat verrassend fietsbaar blijkt te zijn. Het laatste trekkersveldje was eigenlijk te klein voor ongeveer vijftig wereldfietsers maar daardoor ook heel knus. Iedereen (en vooral Jim) heel erg bedankt.
Jim, bedankt!!!!
Jemig, dat was weer erg gezellig. Hoe kleiner het veldje, hoe knusser. Zeker als je wat tenten in elkaar bouwt, toch? Vincent?

Anne
Ja, het was echt een verrassingstocht in het Ruhrgebied, waarbij GPS wel erg handig was. De campings waren prima en moesten het grote aantal tentjes zien kwijt te raken.
In totaal waren we met 59 deelnemers. Supergezellig! Ik ben weer helemaal bijgetankt en het voelt aan een vakantie deze lange 4 dagen.
Hèhè, deze verhollandste belg is ook weer thuis. Dat heeft een mens nu nodig zie na een drukke werkweek :D

Jim,

Bedankt voor de organisatie! Vier dagen in het zonnetje fietsen heeft me weer helemaal ontstresst en opgeladen. De heuveltjes waren een welkome training, de terrasjes heerlijk en de groep weer als altijd er gezellig!

Iedereen,

Bedankt voor het fijne weekend! Ik heb er weer van genoten!

Ronald & Ingeborg,

Jammer dat jullie al zo snel moesten afhaken, ik hoop dat alles voorspoedig herstelt!

Groetjes,

An
Hoezo te klein veldje.... past toch prima? Er was zelfs nog ruimte om te zitten tussen de tenten in en niet alleen op het beton. Volgens mij hadden er nog wel minimaal 15 tenten bij gepast.

Afbeelding

Afbeelding

Jim, en alle deelnemers aan deze zonnige Paastocht.... BEDANKT

Richard
Wat een top weekend! Allen bedankt voor de goede sfeer en Richard bedankt voor de slaapplek. Mijn tent staat inmiddels bij het vuilnis:P Als er nog mensen zijn met tips voor een goede tent. Ze zijn welkom!

Greetz, Niels
Annetje schreef:
Ronald & Ingeborg,

Jammer dat jullie al zo snel moesten afhaken, ik hoop dat alles voorspoedig herstelt!

Groetjes,

An
An, bedankt voor de lieve woorden.

Afgelopen zaterdag ben ik na mijn vertrek richting Nederland gefietst. In mijn eigen tempo voorzichtig langs alle putten en bobbels laverend. De pijn werd echter zo erg en het met één hand fietsen zo zwaar dat ik bij Wesel naar huis heb gebeld of ik opgepikt kon worden. We zouden elkaar ontmoeten in Gennep en vandaar ben ik verder met de auto gegaan. Onderweg gelijk de huisartsenpost gebeld. Bij aankomst daar kreeg toevallig een wielrennende huisarts die een half jaar daarvoor ook in de kreukels had gelegen bij een aanrijding in een peleton, die leefde erg mee met zijn leedvermaak. Na het aanhoren van mijn klachten had hij meteen het probleem gelocaliseerd. Het niet kunnen torderen van mijn onderarm wees op een "zondagsarmpje" oftewel het van zijn plaats schieten van de radius kop die aan het uiteinde van de het spaakbeen zit. Een fractuur die bij volwassenen zeldzaam is. Ik heb ook altijd wat bijzonders. Vervolgens duwde hij met zijn vinger ergens in mijn elleboog en draaide ondertussen mijn pols, een hard knappend geluid veel pijn en een schaterlach van de dokter was het gevolg, zo dat is weer in orde was zijn commentaar. Daarna nog een foto ter controle. Godzijdank was er verder niets gebroken, maar herstel zal wel langzaam gaan en enige weken duren.
Inmiddels kan ik mijn onderarm al beter bewegen, kan ik er weer iets mee beetpakken en tot genoegen van Ineke kan ik weer met de deodorant stick in beide oksels komen.
De komende dagen zullen dus in het teken staan van mijn herstel en dat ziet er voorspoedig uit.

Ronald
Jim bedankt voor de organisatie.
Ik heb een heerlijk weekend gehad.
Ook het Ruhrgebied heeft mooie routes.

Weer een aantal nieuwe prettige wereldfietsers gezien.
Pindakaas met nootjes.
Koud weissbier.
Zonovergoten.
Zwemmen in Rijn en Ruhr.
Mijn eerste positieve ervaring met de GPS.
Volledig bijgetankt.

Dank iedereen.

Betty