Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waar dan wél heen? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Waar dan wél heen?

Das helemaal mooi! Dan kun je een paar weekjes Canada mee pikken en dan schuin door Washington oversteken naar de kust. Eén van de mooiste gebieden waar ik ooit geweest ben. Steamboet Rock, Colville Indian Reserve, Mount St. Helens...
En veel mogelijkheden wild te kamperen hier. Mag ik mee? :D
Goh, ik was dit draadje stiekem een beetje vergeten. Sorry!

Inmiddels is de beslissing allang gemaakt, ik ga ondanks al jullie tips en adviezen tóch naar ZO-Azie. Maar, ik moet zeggen, jullie enthousiasme over de VS hebben me genoeg inspiratie gegeven voor een volgende trip! Over twee weken vlieg ik naar Singapore, en dan in juli weer terug vanuit Bangkok. Onderweg doe ik dus Singapore, Maleisïe (oostkust), Thailand, Cambodja en Laos aan. Cambodja zal deels per bus/auto verkend worden omdat ik dan bezoek krijg wat ik met geen mogelijkheid aan het fietsen krijg :D . Denk dat ik het "middenstuk" van Thailand oversla zodat ik tijd heb om zelf in Cambodja rond te fietsen voordat de moesson losbarst, want ik wil daar juist de kleine (slechte!) weggetjes meepakken en zodra het gaat regenen zijn die eigenlijk niet meer te doen.

Mag ik mijn weblog hier vermelden of valt dat onder reclame? Ik waag het erop, anders wordt 'ie vanzelf wel weer verwijderd. http://ga-toch-fietsen.blogspot.com

Vind het wel superspannend, het is de eerste keer!
Hi Rosien,

Geweldig mooi vooruitzicht! :!:
Geniet er van!

Happy travels,

Gee
Rutger schreef:Toevoeging vlucht:

Vliegen op Calgary in Canada met Air Transat is goedkoper. Prijzen liggen volgens mij rond de 450 euro.

Rutger
Heb je het hier over een retourtje of een one-way ticket? Wij waren namelijk van plan om deze zomer van Calgary naar Vancouver te fietsen, maar ik kom op een totaalprijs van ong. € 1750,-- voor 2 personen. Heen van Munchen naar Calgary, terug van Vancouver naar Munchen.
abennen schreef:
Rutger schreef:Toevoeging vlucht:

Vliegen op Calgary in Canada met Air Transat is goedkoper. Prijzen liggen volgens mij rond de 450 euro.

Rutger
Heb je het hier over een retourtje of een one-way ticket? Wij waren namelijk van plan om deze zomer van Calgary naar Vancouver te fietsen, maar ik kom op een totaalprijs van ong. € 1750,-- voor 2 personen. Heen van Munchen naar Calgary, terug van Vancouver naar Munchen.
Ik denk dat Rutger een beetje optimistisch is. Ik betaalde vorig jaar in het hoogseizoen (maar wel heel vroeg geboekt) bij Air Transat voor een retourtje Amsterdam-Calgary € 765,= (na aftrek van 10% 60+-korting) en dat was toen echt goedkoop.
Overigens is Air Transat ook vrij goedkoop wat betreft het meenemen van de fiets.

Gerd