Hallo Zero55
> bij de Cargo nooit enige vorm van flex gevoeld, dit komt naar mijn
> idee door de bredere constructie van de Cargo ten aanzien
> van de Logo, deze is smaller.
Een smalle drager is in principe stijver. De Cargo is in juist erg smal: een driehoek waar een (toevallig breed) rekje op gemonteerd is. Juist het feit dat de achterste poten een driehoek vormen is de clue. Daarom is de Fly die ik heb lang niet zo stijf, want daar zijn de voorste poten een driehoek.
> heeft de Cargo wel dezelfde hiel "clearance" als de Logo?
Onderaan zijn ze natuurlijk even breed. Het moet op de fiets passen.
> draagarmpjes
Volgens mij doen die op dit stijfheidsniveau nauwelijks mee. De staande achtervorkpoten buigen immers best vrolijk mee.
Leon
> bij de Cargo nooit enige vorm van flex gevoeld, dit komt naar mijn
> idee door de bredere constructie van de Cargo ten aanzien
> van de Logo, deze is smaller.
Een smalle drager is in principe stijver. De Cargo is in juist erg smal: een driehoek waar een (toevallig breed) rekje op gemonteerd is. Juist het feit dat de achterste poten een driehoek vormen is de clue. Daarom is de Fly die ik heb lang niet zo stijf, want daar zijn de voorste poten een driehoek.
> heeft de Cargo wel dezelfde hiel "clearance" als de Logo?
Onderaan zijn ze natuurlijk even breed. Het moet op de fiets passen.
> draagarmpjes
Volgens mij doen die op dit stijfheidsniveau nauwelijks mee. De staande achtervorkpoten buigen immers best vrolijk mee.
Leon