Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend 2010 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend 2010

DriesBa schreef:Persoonlijk vind ik het niet het aantrekkelijkste deel van de regio. Ongeveer vergelijkbaar met Amsterdam, industrieterrein-west/Ruigoord?????? :wink:
Coevorden is een leuk stadje voor een pauze, lekker ijs!
En de jaknkikkers zijn heel bijzonder, vond het leuk om die dingen gezien te hebben.
Ook is er ten noorden van Elim vast wel een hunebed te vinden.

John.
johntelleman schreef:
DriesBa schreef:Persoonlijk vind ik het niet het aantrekkelijkste deel van de regio. Ongeveer vergelijkbaar met Amsterdam, industrieterrein-west/Ruigoord?????? :wink:
Coevorden is een leuk stadje voor een pauze, lekker ijs!
En de jaknkikkers zijn heel bijzonder, vond het leuk om die dingen gezien te hebben.
Ook is er ten noorden van Elim vast wel een hunebed te vinden.

John.
Absolutemente! Coevorden rondom Het Kasteel is zeker mooi. De ja-knikkers zijn zo gewoontjes, als je er nabij woont. De Zaanse schans met de Zaan en molens vind ik persoonlijk veel leuker. :|
Van de route is ook een GPS-track beschikbaar, klik hier.

]Afbeelding
Leon schreef:
HansvanderVeeke schreef:Ik was ook graag aanwezig geweest ware het niet dat goede (fiets)vrienden van mij komend weekend een groot feest geven. 'Hoe kunnen ze dat nou doen?' hoor ik je denken. Tsja, ik weet het ook niet maar het is nu eenmaal zo, en ik heb de keus voor hun gemaakt.
Hier idem, zij het hier een klein feestje. Tot een andere keer, dan ook weer wat dichterbij?
Leon
Ha die Leon,
Hoe dichtbij: de Bosrand, het Zinkviooltje of de Hammerbuecke? :lol: :lol: :lol:
bert sitters schreef:Ha die Leon,
Hoe dichtbij: de Bosrand, het Zinkviooltje of de Hammerbuecke?
Oeps, wel heel erg off topic dit. Jammer hoor. Zo gaat een onderwerp kopje onder.
Ha Blanche, bedankt, het weer ziet er goed uit.
Dus allemaal komen, hoor!
Hoi Jim,

Ik reken er wel op dat het hele veld volstaat met tentjes. Wie komen er allemaal behalve jou en Marco en Bert en Blanche ....? Sorry als ik iemand vergeten ben. :D

Het wordt weer een topweekend. Leuk dat ik weer eens daarbij kan zijn.
En voor zaterdagavond. Ik prik graag een vorkje mee.

Rutger
Tsjonge, al die leuke weekendjes en ik kan naar geen van alle ivm eerder reeds gemaakte afspraken. Ik merk al dat ik voor volgend jaar alvast wat voorzichtiger moet zijn met het maken van afspraken zodat ik een keer naar een WF evenement kan.

Nico
Nico,
Voeg anders de activiteitenkalender toe aan je eigen agenda. Die voor volgend jaar moet nog gemaakt worden uiteraard.
Robertjan, dat had ik al gedaan ;-) Ben benieuwd wat er volgend jaar allemaal gaat komen. Probleem is dat ik naast mijn werk een studie volg, waarvoor ik een zaterdag in de twee weken in de schoolbanken zit.

Dus het is een beetje schipperen met de tijd. Maar ik houd de agenda goed in de gaten.

Jullie allemaal in ieder geval heel veel plezier dit weekend.

Nico
Ha daar in de aanbieding 1 lift (1 persoon+1fiets) naar Elim ,en terug naar huis,zondagmiddag ,omgeving hoofddorp we delen de kosten, groet Rene .wil wel om een uur of half een gaan rijden .
Veel plezier allemaal.
Wim
Ik hoop dat het kampeerterrein niet in een zwembad is veranderd. Anders maar een zwembroek meenemen. ;-)

Nico
En hier de laatste weerberichten.
Vrijdagmiddag en avond droog, zaterdagmiddag een beetje regen daarna droog en zondag op tijd de tent nat inpakken. :wink: Ik hoop dat we binnen kunnen zitten. Wij zullen er vroeg zijn omdat we al voor de files weg kunnen. Tot straks!

http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... on=52.0833
Blanche schreef:En hier de laatste weerberichten.
Vrijdagmiddag en avond droog, zaterdagmiddag een beetje regen daarna droog en zondag op tijd de tent nat inpakken. :wink: Ik hoop dat we binnen kunnen zitten. Wij zullen er vroeg zijn omdat we al voor de files weg kunnen. Tot straks!

Wel warme kleding meenemen: vrijdag max. 18 graden, zaterdag max. 17 graden en zondag max. 15 graden. brrrrrr!
bert sitters schreef:
Blanche schreef:En hier de laatste weerberichten.

Wel warme kleding meenemen: vrijdag max. 18 graden, zaterdag max. 17 graden en zondag max. 15 graden. brrrrrr!
Jullie zijn echte bikkels. daar heb ik alle vertrouwen in. Ik zal thuis aan jullie denken wanneer ik de thermostaat nog een graadje hoger zet. ;-)
watje!!! :wink:
I'm ashamed omdat ik er niet bij ben. Bbhh. Best een redelijke route en in deze fietsprovincie is het altijd mooi weer, ook als het eventjes regent. 8) Veel plezier!
Frank van Rijn zei in het brooks interview dat hij een mooiweerfietser is. Wel so am I. Ik vind het zwaar kloten aangezien ik me hier echt op had verheugd maar ze voorspellen te slecht weer en te koud ook nog eens :evil: :cry:

Een ander weekend beter, en anders tot op de beurs.