Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje/Weekend Groningen 12 september - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje/Weekend Groningen 12 september

Hallo wereldfietsers,
Helaas moet ik melden dat Rene en Geke toch niet meegaan. Reden: Geke heeft erg veel last van haar rug.
Wij wensen jullie een heel fijn droog en hopenlijk ook een beetje zonnig weekend en hopen echt volgende keer weer mee te fietsen.

Groetjes,
Rene en Geke
Oh oh die ruggen toch. Jammer dat jullie niet meekunnen. In ieder geval beterschap gewenst. Jan wat een fantastisch aanbod, ik denk dat iedereen er graag op in zal gaan. Ik zal mijn koek meebrengen.
Zoals het er nu naaruit ziet blijft er bijna niemand over voor de vrijdagavond en de tocht van zaterdag. Is het misschien een beter idee om gewoon zaterdag in de loop van de middag af te spreken op de camping bij Onna?? Dan kan iedereen zijn eigen plan trekken wat betreft de manier waarop en de route er naartoe. Je kunt op de camping melden dat je van de Wereldfietser bent en dat ik erover gebeld heb. Er is me verzekerd dat er altijd plaats voor tentjes is.
Voor zondag staat natuurlijk de route van Jan op het program.
Wij laten de auto op zaterdagnamiddag achter op de parkeerplaatst van de Wilhelmina Hoeve. Die kunnen we dan zondag daar weer oppikken op de terugweg.

Tot zaterdag en vergeet de fietsverlichting niet, want het is al om 20.30 uur donker!!!
Ineke en Ronald
Ook mijn rug werkt nog tegen. Het gaat beter, maar nog niet goed genoeg. Veel plezier allemaal, ik ben wel jaloers,
Wim
Ik zorg in dat geval dat ik op zondagmorgen bij die camping sta. Gaat me vast wel lukken om te vinden.
Ik heb me tot nu toe nog niet laten horen, maar ik was graag mee gegaan.
Maar het lukt niet. Ik zou kunnen zeggen 'helaas' maar dat is niet zo. Ik mag assisteren (lees: koffie schenken en afwassen :wink: ) bij de wereldfietser reparatie cursus van Marten komend weekend.

Ik wens jullie veel plezier en hopenlijk volgende maand wel weer.
Hoi,

Ook wij blijken toch niet in staat te zijn om vrijdagavond in Appelscha te kunnen zijn. Wat ons betreft is het idee van Ineke om zaterdagmiddag op de camping bij Onna af te spreken een goed plan.
Tot zaterdagmiddag!

Ronnie en Linda :lol:
hallo allemaal,
wij zijn er zaterdag ook,we maken er weer een goed fietsweekend van.
paulus en co frumau
Beste mensen,

Wat jammer van al die mensen die helaas niet meekonden afgelopen weekend, want zij hebben een heleboel gemist. Dat begon al met prachtig weer op zaterdag. Bij ontvangst op de camping stond een kopje koffie of thee voor ons klaar aangevuld met een stuk overheerlijke appel-notentaart (van Co). Het weekend kon zo al niet meer stuk nog voordat het begonnen was. De zaterdagavond was een gezellig samenzijn bij Jan en Rianne en ook daar werden we gastvrij onthaald op eigen gebakken cake en nog veel meer lekkers. Gelukkig konden we zondag onze naam als wereldfietsers waarmaken, want Jan had een prachtige route door het glooiende landschap bij Steenwijk en de Weerribben voor ons uitgestippeld. Het weer werkte aanvankelijk goed mee waardoor er tijd was voor een koffiepauze (met brownie) in dit prachtige natuurgebied. Helaas hielden de weergoden het daarna voor gezien en brachten ons regen. Daar smelten wij als wereldfietsers natuurlijk niet van, maar we vonden het een prima excuus voor een extra kop koffie of thee. Een terras was snel gevonden en natuurlijk stond er appelgebak met slagroom op de kaart. Het is maar goed dat de meesten van ons nog een stuk naar huis of de trein moesten fietsen, zodat een gedeelte van al het gegeten gebak weer verbruikt kon worden.
Ik denk dat ik namens alle deelnemers kan zeggen dat het een geslaagd weekend is geweest.
Allemaal bedankt en tot de 2e zondag in oktober.

groeten, Ineke en Ronald

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ineke valster schreef: knip
Afbeelding

Afbeelding
knip]
dag Ineke,
Weer helemaal af, van opening draadje tot en met de afronding. Van de bijgevoegde plaatjes zou ik de bovenstaande van de opaenomafiets.files;) wel ik een groter formaat willen hebben.
groet, J
Ziet er gezellig uit. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

We zijn bijna het jaar rond. Nog twee maanden.
Co vroeg wanneer de eerste keer was. Nou dat was op 8 november 2009. Dat kun je hier nog zien.
Ineke,
Je hebt er weer een positief resumé met passende foto's van gemaakt, dank hiervoor!
Alleen jammer dat Paul zijn mooie Ray Mears hoed niet op had :wink:

Jan
Het was een erg leuke tocht onder leiding van een goede gids.

@Jan, met het kampeerweekend in mei heb ik een nieuwe hoed, dat beloof ik je :P
Op 10 oktober kan ik nog niet bij 't Peerd aanwezig zijn. Een bezoek aan Kiel in Duitsland staat in mijn agenda.