Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:In Openstreetmap kan je ze toevoegen met de tag amenity=shelterFrank schreef:Ik heb zelf geen ervaring met het aanpassen van het OSM-kaart materiaal, dus hoe dat precies werkt weet ik niet.
Deze informatie heb ik met een TYP-file editor uit de TYP-file van de OpenRadkarte gehaald. Ik zag dat het POI type 39 niet in de Openfietskaart zit, dus de kans is aanwezig dat als je ze zo toevoegt aan het OSM bronmateriaal ze niet op de Openfietskaart komen als Minko de kaart maakt. Misschien kan hij toelichten hoe het precies werkt.
Ik zie dat het type schuilhut wel op de openfietsmap heb, maar nog niet een aparte bitmap in de TYP file (0x64, Subtype 0x02) heb gedefinieerd. Dat betekent dat Garmin dan de standaard bitmap voor dit type laat zien (geen idee welke, misschien een eenvoudige stip). Zal die van de Radfahrers map wel kunnen recyclen denk ikRoald schreef:Ja, mooi een apart symbool voor Schuilhut, als bitmap moest zoiets te maken zijn. Toch?
Zou ook aan je internetverbinding kunnen liggen. Bij mij, voor zover ik kan nagaan wel in ieder geval.Roald schreef: Daarnaast laadt OSM bij mij erg traag in status bewerken. blijft nogal eens hangen, waarschijnlijk omdat cache ook volloopt door tegelijkertijd mapsource te draaien?