Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lidl:Fietsatlas Nederland Zuid - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Lidl:Fietsatlas Nederland Zuid

Michael W schreef:
m-gineering schreef: Standaard vorm van schroefdraad is rechtsom vast.
enne ... waarom is dat ? :wink:
[speculatie]Dat zou kunnen zijn omdat draaibanken voor rechtse personen worden gemaakt ;) [/speculatie]
Robertjan schreef:Als je ketting tijdens het fietsen er af loopt, kun je je fiets aan de kant zetten en kun je, terwijl verkeer zonder hinder kan passeren, de ketting er weer op leggen.
Had de ketting aan de linkerkant gezeten, dan zou je het verkeer wat in de weg zitten. :roll:
Als dat de reden was geweest, dan had de ketting aan de andere kant gezeten. Volgens mij kwam de Rover uit Engeland, de eerste fiets met een kettingaandrijving zoals wij die nu nog gebruiken.

Ai, dit wordt wel erg off-topic. :wink:
Robertjan schreef:Als je ketting tijdens het fietsen er af loopt, kun je je fiets aan de kant zetten en kun je, terwijl verkeer zonder hinder kan passeren, de ketting er weer op leggen.
Had de ketting aan de linkerkant gezeten, dan zou je het verkeer wat in de weg zitten. :roll:
Volgens mij zou dit eigenlijk niks uitmaken. Denk maar aan landen met links verkeer, zoals Engeland of Malta. Je kan de fiets ook net zo makkelijk omdraaien, met het voorwiel naar links, ALS de ketting links had gezeten.
Brommers hebben de ketting wél links. Rare wereld soms.
Marianne schreef:Hi,
Bij mij in de buurt verkoopt de Lidl alleen de Fietsatlas NL Noord.
Wie kan voor mij Fietsatlas NL Zuid op de kop tikken?????
Alvast bedankt, Marianne
Bij de Lidl hier zijn ze er nu (2 stuks).
I heb ze even bekeken, maar ik vond de kaartachtergrond te slecht, compleet met wegen volgens fantasiepatroon en campings die alleen in dromenland bestaan.
Het knooppuntennet is leuk, maar aan de Belgische grens houdt het op en hier heb je nu eenmaal veel Belgische grens.
Leon
Vanaf donderdag 6 mei.
"Wegens succes herhaald!"

(bron: Lidl-folder. Uitgave 18/2010.)

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl ... _13184.htm
Met dank aan Roosje heb ik nu ook de fietsatlas van Zuid-Nederland!
De gidsen liggen weer bij de Lidl!
Marianne schreef:De gidsen liggen weer bij de Lidl!
Hier ook :lol: maar toch niet gekocht, twijfel of ik niet meer zou hebben aan de fietsbox van de ANWB, oke die kost 37,50 voor leden maar is deze niet completer?
dan de lidl gidsen