Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Per 28 maart 2010 fiets bij KLM weer 200 Euro/enkele reis? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Per 28 maart 2010 fiets bij KLM weer 200 Euro/enkele reis?

GerdC schreef:Kan je de originele reactie van de persvoorlichter niet op dit forum zetten? Dan kunnen mensen die uitprinten en meenemen om problemen te vermijden. Dat lijkt mij geen overbodige luxe, want ik lees op de KLM-site nog steeds dat je voor bijna alle bestemmingen € 200,= kwijt bent voor een enkeltje voor je fiets.
Gerd
Neem naar de luchthaven een print mee van deze pagina, daar staat heel duidelijk vermeld dat je € 55 betaalt voor een fiets, tenzij je naast je fiets nog meer dan één bagagestuk incheckt. Dan wordt het € 200 voor een fiets. Let vooral goed op de sterretjes.
GerdC leest blijkbaar dingen die niemand anders leest. Of hij wil graag verwarring zaaien waar geen enkele aanleiding is voor verwarring.
Het was al heel duidelijk, Bert Sitters heeft het nog duidelijker gemaakt. Het houdt een keer op.
Zojuist onze vakantie geboekt met KLM naar Calgary. Fietsen aangemeld en gelijk even navraag gedaan naar de prijs.

We betalen 55 euro per fiets per enkele reis en hebben daarbij een 1 stuk bagage per persoon welke max. 23 kg mag wegen.

Klinkt mij wel positief in de oren!
Per 28 maart 2010 fiets bij KLM weer 200 Euro/enkele reis? Nee dus.[/b]

Gevlogen traject: Amsterdam - Linkoping (Zweden)
Datum: juini 2010
Vervoerstarief fiets: € 55, - voor de heenreis en € 50, - voor de terugreis. Op de luchthaven te betalen bij een seciale balie.
Toegepaste verpakkingswijze fiets: bubbeltjesplastic en VK-hoes.
Overige bagage: een stuk van 24 kilo is toegestaan. Mijn fietstassen aangeboden in een turkentas.
Fiets tevoren aangemeld? Ja bij de KLM.
Ervaringen: De fiets kan dus ook mee in een Fokker 70. Zorg dat je op tijd bij de incheckbalie op Schiphol staat! Zie ook het aparte bericht.
Linkoping heeft een klein vliegveldje. In de aankomsthal met de lopende band hangt op een glazen deur naar buiten een fietslogo. Inderdaad kwam door deze deur al vrij snel mijn fiets. Het centrum van de stad ligt op 2 km afstand. Linkoping is een echte fietsstad. Gemakkelijk van het vliegveld weg te fietsen. Op zaterdag en zondag is de horeca op de luchthaven gesloten, maar na het inchecken ben ik even 10 minuten gelopen naar een restaurant in een woonwijk. Inchecken ging gemakkelijk. De dame belde een medewerker om mijn fiets op te halen.
Op Schiphol lag mijn turkentas al op de band toen ik aankwam. Ook stond de man met mijn fiets al klaar.