Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht 2009 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht 2009

Wim schreef:Volgens mij is er niet gerekend op een camping bij Ede Wageningen. Vandaar mijn suggestie om ook op vrijdag in Velp te kamperen, en dan 's morgens zonder bagage naar Ede-Wageningen te fietsen. Dat lijkt me wat handiger.
Wim
Er is een camping in Wageningen. Volgens hun website lijkt die het hele jaar open te zijn: http://www.wielerbaan.nl/. Wageningen is een stuk dichter bij dan Velp.
Mocht je meer in het bos willen kamperen (een van mijn favoriete campings): Quadenoord in Renkum, ook maar een paar kilometer fietsen naar Wageningen. Het is wel een natuurkampeerterrein, bezit van het Groene Boekje is derhalve verplicht.
Die laatste klinkt wel heel goed. Wie zijn er in voor de vrijdagavond?
Wim
Ik heb nog even gekeken tot wanneer die camping open is, en dat is tot 1/11. Dat gaan we dus redden. Ik ben dan vrijdagavond ook daar te vinden!

Er mogen trouwens 4 personen per natuurkampeerkaart kamperen, dus als er per 4 mensen 1 kaart is, zou het goed moeten komen. Ik heb er zelf wel een.
OK ik kom ook naar Renkum. Wie volgt?
Wim
Ik kijk straks even of dat voor mij te doen is (moet van Leuven komen). Ik heb wel zo geen kaart.

Groetjes,

An
Zie vrijdagavond op de camping ook wel zitten bij een beetje redelijkweer ,heb ook een natuurkampeerkaart maar waar spreken we af ?? groetjes Rene.
rene 57 schreef:...waar spreken we af ??
Ik ga vanaf huis fietsen, dus vanuit Vianen.
Ik verheug me erop jullie op de camping te zien (ik kom na mijn werk met de trein uit Groningen).
Wim
bedoel op welke camping ,de wielerbaan in\bij Wageningen of camping Quadenoord bij Renkum .
Volgens mij Quadenoord bij Renkum.
Volgens mij ook.
Wim
Anders is
http://www.deboersberg.nl/

ook wel een optie misschien is wel aan de andere kant van Renkum...

Hebben we al eens gestaan met paasweekend, beetje open vlakte maar ze hebben een mooi warm sanitairgebouw en destijds mochten we ook binnen zitten in de recreatieruimte [lees voormalige stal] die eignelijk voor groepen is.

Als het redelijk weer is ga ik op de fiets komen en gaan :)
(Ik heb weer een goed slaapmatje, joepieeeee) :)
Marc v G schreef:
Er mogen trouwens 4 personen per natuurkampeerkaart kamperen, dus als er per 4 mensen 1 kaart is, zou het goed moeten komen. Ik heb er zelf wel een.
Ik kan helaas niet mee, maar heb nog wel even een opmerking over het Groene Boekje.
In het voorwoord staat idd dat er 4 personen incl jezelf op een kaart mogen kamperen.

Kijk nu eens op de kampeerkaart, het uitscheurbare deel achterin het boekje:

Dit document....................... VAN MAX 8 PERSONEN (incl uzelf)...............

Dus met z'n 8en op een kaart :D :!:

Met Sinterklaas ga ik proberen er wel bij te zijn,

Veel plezier

Groet

Jans :wink:
Ik heb net Quadenoord gebeld, en we kunnen er zonder probleem staan. Ik ben altijd wel een fan van natuurterreinen.
Wim
Mijn vriendin en ik overwegen ook om vrijdag al af te reizen naar Quadenoord. Een kaart hebben we niet dus mogen we bij iemand aansluiten?
Wildkamperend er naartoe is natuurlijk ook nog een optie... :D

Ik zie net dat er helemaal geen paalkampeerplaatsen zijn in Gelderland... :(
Gelukkig is er een paalkampeerplaats bij Austerlitz, ca. 35,6 km van NS Station Ede-Wageningen. :D
Bij de camping voor zaterdagavond/zondagochtend zie ik helaas geen gratis kampeerplek in de buurt... :?

:wink:
Ik heb er twee GPS routes van geknutseld:
onder voorbehoud van druk en zetfouten:
zie groep De Wereldfietser op routeyou.com bestand is hut 1 en hut 2
Robertjan schreef:Wildkamperend er naartoe is natuurlijk ook nog een optie... :D

Ik zie net dat er helemaal geen paalkampeerplaatsen zijn in Gelderland... :(
Gelukkig is er een paalkampeerplaats bij Austerlitz, ca. 35,6 km van NS Station Ede-Wageningen. :D
Bij de camping voor zaterdagavond/zondagochtend zie ik helaas geen gratis kampeerplek in de buurt... :?

:wink:
Hoi Robert Jan e.a.,

Mocht iemand slaapplaats zoeken in Zeist (niet ver van Austerlitz) dan kan je hier wel terecht. Er is beperkt plaats (ongeveer 3 personen) in de huiskamer.

Stuur een pb als je interesse hebt. Ik stap zelf op zaterdag op de fiets of trein naar Ede-Wageningen.

Groeten,

Rutger
Helaas kan ik niet mee

mario