Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht 2009 - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht 2009

Nog nooit meegeweest met een activiteit van de WF, maar n.a.v. foto´s die op het net circuleren van de huttentrektocht van 31 oktober aanstaande wel op een idee gebracht.

Kan iemand mij er meer over vertellen a.d.h.v. ervaringen van deze activiteiten...

BVD
Zaterdagochtend verzamelen we bij een station en keren daar zondag aan het einde van de middag weer terug. Welk station? Dat wordt zo spoedig mogelijk bekend gemaakt. Ben nu nog een beetje aan het puzzelen met de route.

We overnachten op Camping Beekhuizen in Velp. Daar hebben we vier hutten tot onze beschikking. Aanmelden kun je bij Jim (zie e-mailadres) bij het berichtje maar voor zover ik weet zijn de hutten al vol.
Uiteraard ben je van harte welkom om met je tentje te komen, dat doen meer mensen. Voor tentkampeerders is er volop plaats.

Annita
Meer info over de huttentrektocht vind je hier
Opgeven bij Jim van den Berg jimvdberg@gmail.com

Puzzel ze Annita! Regio Arnhem in de herfst dat is altijd mooi!
Douwe en ik hebben ons al opgegeven. Tot dan!
Ja inderdaad, er is erg veel belangstelling en de hutten zitten al vol. Zoals gezegd ben je nog van harte welkom met tent.
Het wordt dus een mooie gelegenheid om wat koud weer uitrusting te testen.
Wim
Die ik niet heb :D De laagjesmethode dan maar of nog ergens een winterslaapzakje op de kop tikken... :lol:

Zijn er trouwens nog mensen die vrijdag al zouden willen gaan kamperen? Regio Arnhem is namelijk best ver vanuit Leuven, dus ik ga waarschijnlijk een dagje vroeger die kant op.
Ik zit er inderdaad wel over te denken om op vrijdagavond te komen.
Wim
Tegen de kou kun je denken aan de omzak van Tatteljee: een synthetische buitenslaapzaak van 500 gram om je gewone heen. En niet duur. Zelf heb ik iets dergelijks van PHD besteld dat precies past bij mijn gewone slaapzak.
Wim
Arnhem is inderdaad mooi (ik woon er inmiddels alweer een paar jaar)!
De huttentrektocht schijnt dus leuk te worden, veel animo...alleen warme kleding mee, begrijp ik.

Weet iemand ook hoeveel kilometer er ongeveer per dag gefietst gaat worden? Mijn vriendin ziet het namelijk ook wel zitten, maar kan geen hele grote afstanden afleggen op de fiets i.v.m. verscheidene hernia's die ze heeft gehad....

BVD
Ik denk er ook aan om vrijdag al te kamperen, dat is ook een mooi stukje fietsen om weer in te komen.
Hoi,

Als ik het goed begrijp, hebben jullie voor een nacht op zaterdag 31 oktober op camping Beekhuizen in Velp geboekt. Waar beginnen jullie en hoe laat? Ik weet nog niet of ik zelf kan, maar kom misschien wel vanaf mijn woonplaats Zeist aanfietsen (en eventueel terug op de fiets!). Mochten er nog personen zijn die nog niet goed weten waar je op vrijdag wilt overnachten ... In mijn huiskamer is er plaats om je matje uit te rollen. Stuur me als je interesse hebt even een pb. Zaterdag is de keuze dan per trein naar het startpunt of vanuit hier per fiets naar Velp (dat heeft mijn voorkeur)

Groeten,

Rutger
De route-informatie is zojuist gemaild naar de mensen die zich bij Jim hebben aangemeld. Voor zover ik weet is er nog één plekje vrij in de luxe unit, kosten ongeveer € 15,==
Tentkampeerders kunnen nog steeds aansluiten.

Programma:
Zaterdagochtend 10.00 uur vertrek vanaf station Ede-Wageningen. Na een tocht van ongeveer 75 a 80 kilometer via knooppunten door het bos bivakkeren/kamperen op:
Camping Beekhuizen
Bovenallee 1
6881 AJ Velp
telefoon 026-3647116

Zondagochtend 10.00 uur vertrek naar Nationaal Park De Hoge Veluwe, ingang Hoenderloo voor een rondrit daarna terug naar station Ede-Wageningen.

Tot de 31e,
Annita
Is er dan ook tijd om het museum van het Park te bezoeken?
Is er nog iets bedacht voor diegenen die de avond tevoren denken te komen?
Wim
Zijn de hutten op vrijdag al volgeboekt?

Rutger
Ik heb het even bekeken. Er zijn voor degenen die zoals ik al vrijdag willen beginnen eigenlijk twee opties. De eerste is een camping vlakbij station Ede-Wageningen zoeken, en zaterdag vlug inpakken. Dat kan nogal nat zijn zo vroeg. De hutbewoners hebben dan ook bij Ede-Wageningen een huttencamping nodig. De tweede optie, en daar zit ik nu aan te denken, is om op vrijdag gewoon naar de camping in Velp te gaan. Het is 30-35 km van de camping naar Ede Wageningen. Dus als we om 8 uur (zonder bagage) vertrekken moet dat kunnen.
Wim
Ik heb vrijdag al vrij, en zou dan graag al vanaf Leuven fietsen in de richting van Ede-Wageningen. Ik zie wel waar m'n fietsje en ik stranden :lol:

Al naar de camping in Velp gaan lijkt me voor mij helemaal niet handig, en ook een beetje zonde.
Ik vrees dat ik niet kan komen i.v.m. mijn huidige financiële situatie... :(
Ik denk er ook aan op vrijdag al naar de camping in Ede-Wageningen te gaan, maar... welke camping is dat dan? :)
Volgens mij is er niet gerekend op een camping bij Ede Wageningen. Vandaar mijn suggestie om ook op vrijdag in Velp te kamperen, en dan 's morgens zonder bagage naar Ede-Wageningen te fietsen. Dat lijkt me wat handiger.
Wim