Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Via Verde de Ojos Negros - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Via Verde de Ojos Negros

Let op!!!! Als je vanuit Malaga terug vliegt. Fietsen moeten daar door een te krappe scanner. Mijn fiets werd daarbij ernstig beschadigd!!! Zie ook de topic fiets en transport. De luchthaven van Malaga staat hierom bekend. Dit is te voorkomen door vanaf Sevilla terug te vliegen. Dat is routetechnisch misschien ook beter.
Ik las laatst op de site dat er een mooie mtb fiets ronde is langs de kust van Spanje. Weet iemand hoe doe site heet Ik kan deze zo snel niet meer terug vinden.

Mario
Rutger schreef:Let op!!!! Als je vanuit Malaga terug vliegt. Fietsen moeten daar door een te krappe scanner. Mijn fiets werd daarbij ernstig beschadigd!!! Zie ook de topic fiets en transport. De luchthaven van Malaga staat hierom bekend. Dit is te voorkomen door vanaf Sevilla terug te vliegen. Dat is routetechnisch misschien ook beter.
Rutger,
Vanaf de Vía Verde de Ojos Negros kun je terugvliegen met Transavia van de luchthaven van València. Daar zijn géén problemen met de scanner.