Er zijn ook filmpjes gemaakt, een compilatie van mooie foto's en een bewegend filmpje tref je hier aan (gemaakt door Blanche).
jim
foto Saskia van Mourik
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Als je van zuid naar noord fietst heb je dit "probleem" niet...Froggy schreef:Dat verbaasd me niet - als je naar Santiago fietst zit je in een fiets-file vanaf de NL's grens!Haike schreef:Afkick verschijnselen, het is iets wat bekend is. Ik weet zelfs dat er aan de universiteit van Leuven een schijnt professor rond te lopen, i.v.m. fietsers die depressief zijn geworden nadat ze in Santiago de Compostela zijn geweest.
Hè bah, wat een prikkels...
TRHCP, met of zonder waterdichte sokken.Blanche schreef:Tja das wat anders dan de prikkels die sinds gisterenavond onze website teisterenFranke schreef:
Hè bah, wat een prikkels...
De muziek van TRHCP mistaat ook niet tijdens een afdaling
Blanche wil ook speciele dank zeggen aan iedereen van wie ze de foto's ongevraagd heeft gebruikt.Rachel schreef:TRHCP, met of zonder waterdichte sokken.Blanche schreef:Tja das wat anders dan de prikkels die sinds gisterenavond onze website teisterenFranke schreef: Hè bah, wat een prikkels...
De muziek van TRHCP mistaat ook niet tijdens een afdaling
Blanche, fijn om virtueel mee te kunnen reizen. Thanks for sharing.
Aan een kritische kijker zijn alle credits, al of niet uitdrukkelijk vermeld, bijzonder duidelijk. Mij ook.Leon schreef:Blanche wil ook speciele dank zeggen aan iedereen van wie ze de foto's ongevraagd heeft gebruikt.
Leon
Met het verkeerde (fiets)been uit bed gestapt?Leon schreef:Blanche wil ook speciele dank zeggen aan iedereen van wie ze de foto's ongevraagd heeft gebruikt.Rachel schreef:TRHCP, met of zonder waterdichte sokken.Blanche schreef: Tja das wat anders dan de prikkels die sinds gisterenavond onze website teisteren
Blanche, fijn om virtueel mee te kunnen reizen. Thanks for sharing.
Leon