Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stelvio 2008 - Pagina 9 - Forum Wereldfietser

Stelvio 2008

203 berichten

Leuke foto's, ik krijg weer de kriebels om ook in dat soort contreien een keer te vertoeven..

Er zijn ook filmpjes gemaakt, een compilatie van mooie foto's en een bewegend filmpje tref je hier aan (gemaakt door Blanche).
jim
Afbeelding
foto Saskia van Mourik

Jim, goede foto! nog een beetje bijsnijden en het beeld wordt nog meer surrealitisch

Marco Meijerink schreef:Jim, goede foto! nog een beetje bijsnijden en het beeld wordt nog meer surrealitisch
Oeps, het is niet mijn foto maar die van Saskia van Mourik. Ik heb het er gelijk ondergezet.
Doe eens een suggestie Marco, hoe je de foto het beste kan bijsnijden.

Froggy schreef:
Haike schreef:Afkick verschijnselen, het is iets wat bekend is. Ik weet zelfs dat er aan de universiteit van Leuven een schijnt professor rond te lopen, i.v.m. fietsers die depressief zijn geworden nadat ze in Santiago de Compostela zijn geweest.
Dat verbaasd me niet - als je naar Santiago fietst zit je in een fiets-file vanaf de NL's grens!
Als je van zuid naar noord fietst heb je dit "probleem" niet... :wink:

Schlauch schreef:Wat ik er het leukste aan vond is de onwezenlijk mooie uitstraling van het gras waar die tentjes op stonden. Dat heb je hier op de camping niet. Wel bij een of ander graszodenbedrijf.
Dan had je de bloemenweides moet zien!

De film is af!

Afbeelding Higher Ground

Veel plezier!

Afbeelding

Mooi Blanche!!

Tanks... de foto's gebruikt in het filmpje zijn niet allemaal van mij, de filmpjes wel. Tom, Wouter, Wouter, Leon, Reindert en Saskia hebben ook bijgedragen met foto's!
Enne niet te vergeten onze Whisky met zijn webcam shot en Wouter H voor zijn jodeltracks :D !

Blanche

Blanche schreef:De film is af!

Higher Ground

Veel plezier!
Hè bah, wat een prikkels...

De muziek van TRHCP mistaat ook niet tijdens een afdaling 8)

Franke schreef:

Tja das wat anders dan de prikkels die sinds gisterenavond onze website teisteren :wink:

Wat een leuk filmpje Blanche. Je hebt van de losse filmjes en foto's een heel leuk verhaal gemaakt dat een goede indruk geeft hoe de tocht en de omstandigheden waren. Zo te zien hebben jullie er erg van genoten.

Groetjes Ronald

Blanche schreef:
Franke schreef:

Tja das wat anders dan de prikkels die sinds gisterenavond onze website teisteren :wink:
Dat begon volgens mij gisterenmiddag al....

Blanche schreef:
Franke schreef:

TRHCP, met of zonder waterdichte sokken. 8)
Blanche, fijn om virtueel mee te kunnen reizen. Thanks for sharing. :wink:

Rachel schreef:
Blanche schreef:
Franke schreef: Hè bah, wat een prikkels...
Blanche wil ook speciele dank zeggen aan iedereen van wie ze de foto's ongevraagd heeft gebruikt.
Leon

Leon,

Voor zover ik weet heb jij ook niet gevraagd of ik met mijn hoofd op jouw website wil staan. Volgens mij respecteerd iedereen jouw copyright en is er volop lof over jouw foto's.

Blanche zal echt niet ongevraagd geld gaan verdienen aan jouw 2 foto's die ze heeft verwerkt. Waarbij ze zelf overigens prominent in beeld is !

Dus laten we het gezellig houden in dit topic. Mocht je er behoefte aan hebben begin dan een topic over 'Copyright en portrait rechten (bij groepsreizen)' of stuur een PB.

Wouter Hagedoorn

Leon schreef:Blanche wil ook speciele dank zeggen aan iedereen van wie ze de foto's ongevraagd heeft gebruikt.
Leon
Aan een kritische kijker zijn alle credits, al of niet uitdrukkelijk vermeld, bijzonder duidelijk. Mij ook.

Never point a finger this way. Het bederft onnodig de stemming op dit mooie draadje..

Leon schreef:
Rachel schreef:
Blanche schreef: Tja das wat anders dan de prikkels die sinds gisterenavond onze website teisteren :wink:
Blanche wil ook speciele dank zeggen aan iedereen van wie ze de foto's ongevraagd heeft gebruikt.
Leon
Met het verkeerde (fiets)been uit bed gestapt? :wink:

Rachel schreef: TRHCP, met of zonder waterdichte sokken. 8)
Ander woord voor condoom...?