Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zie , dat de nieuwe SNEL nu alweer te koop staat op MP.supermario schreef: ↑za 11 aug, 2018 18:23Ik heb vandaag een nieuwe fiets gekocht. Het is de snel steel ride met rohloff en ketting spanner.
Wilde eerst een avaghon kopen, maar Marco neemt geen fietsen in.
Helaas kan je bij Snel alleen bij een custum fiets een frame met verstelbare padden en beld drive kopen, maar dan ben je ongeveer €4400 kwijt.
Krijg de fiets over 6 weken in m ijn lievelings kleur blauw.
Mario
Ja, het ging sneller. Ik heb er 2500 heerlijke zomerkilomters mee gefietst. Eergisteren had ik de eerste lekke band. Een scherp steentje met de vorm van een prehistorische beitel, maar dan 5x5x2 mm, had zich door de zijkant van het loopvlak gesneden. Ter plekke heb ik de binnenband geruild. Eenmaal thuis heb ik de lekke band geplakt. Toen ik die band weer terug wilde zetten omdat ik liefst een perfecte binnenband als reserve heb, inspecteerde ik de buitenband eens. Op twee plaatsen was de zijkant beschadigd en wel op een dusdanige manier dat ik er moeiteloos een inbusseutel van 2,5 mm doorheen kon schuiven. Op het vlakke zou ik dan nog wel een stuk durven fietsen maar omdat ik graag vlot de hellingen af ga heb ik toch maar besloten deze band af te danken.Leon schreef: ↑di 17 jul, 2018 21:13Nieuwe bandjes. Vandaag de dikke 55-559 Almotions na 3300 km eraf gehaald en vervangen door 40-559 Marathon racers. Reden: ik had ergens toch het gevoel dat de fiets boven de 25 km/u niet meer graag wilde.
...
Of het ook sneller gaat? Dat weet ik over een paar weken denk ik wel.
Even een evaluatie van Pedro's Ice Wax na 2000 km: het bevalt me.