viewtopic.php?f=23&t=29269
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nee hoor, gewoon gepronk met iemand anders zijn Bull's Head.
Ik bedoelde alleen te zeggen dat die dingen kennelijk begeerlijker zijn dan ik eerst dacht, voordat ik wist dat het idee van een serieus kunstenaar stamde.Marco Meijerink schreef: ↑ma 06 aug, 2018 22:58Sorry, snap de twee laatste opmerkingen niet. Zal wel positief bedoeld zijn. Ga ik maar vanuit want anders is het wel wat bot.
Heel cool!Dennis1987 schreef: ↑di 07 aug, 2018 09:53Een door Shapeways 3D geprint oranje Quad Lock onderdeel in Nylon PA12 plastic.
Quad lock zelf verkoopt dit onderdeel alleen in blauw,zwart,rood en wit. Dit is iets aparts wat niet iedereen heeft. Leuk en past mooi bij m’n fiets.
Daar ga je veel plezier van hebben Mario. Ik ben benieuwd naar de foto's!supermario schreef: ↑za 11 aug, 2018 18:23Ik heb vandaag een nieuwe fiets gekocht. Het is de snel steel ride met rohloff en ketting spanner.
Krijg de fiets over 6 weken in m ijn lievelings kleur blauw.
Ik heb gisteren mijn ketting na 1700 km vervangen omdat hij volgens het Kaliber echt versleten was. De smering van Finish line viel me dus uiteindelijk nog wel mee, al vond ik het wel absurd dat de ketting al binnen 50 km al droge geluiden begon te maken. Ik ben nu overgegaan op Pedro's, mijn nieuste aanwinst dus. Het schijnt biologisch te zijn en zo ruikt het ook. Het lijkt me een emulsie op waterbasis, vandaag de instructie Apply, Wait 4 Hours, Wipe, want fietsen met watersmering is natuurlijk niet zo best. Er zity aan dit flesje wel een erg handig tuutje, waarmee je heel precies dingen kunt smeren. Als de Ice Wax op is ga ik dit flesje zeker bewaren voor ander smeerspul.sjefke schreef: ↑zo 17 jun, 2018 22:3020 jaar geleden was dat mijn eerste kettingsmeer na het kookvetblik (komt uit de mtb-wereld): Finish Line Wax stond erop en na flink schudden zag het ook uit als wax/was. Hechtte goed, maar ditmaal absoluut niet, lijkt inderdaad wel water. Loopt door de ketting heen. Waardeloos. Zonde van mijn geld. Ik blijf toch bij Icewax van Pedro's.
Leon, wat doe je met je fiets als je ketting na 1700 km al vervangen moet worden? Een beetje derailleurketting zou toch zeker 3000 km mee moeten gaan, zelfs met alleen maar een beetje smeren zo nu en dan.