Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aanschaf GPS - Pagina 9 - Forum Wereldfietser

Aanschaf GPS

165 berichten
Dem is geen probleem
Schaduwrelief weet ik even niet, zou best kunnen van niet.

Scherm is kleiner dan een Dakota maar wel heel erg scherp en helder. Valt me heel erg mee. Naast elkaar zie je duidelijk de mindere resolutie van de Dakota.

Voor de meeste toepassingen is de eTrex20 al voldoende en kan ook met een microSD kaartje worden uitgerust van max 32Gb (Dakota heeft zelfde limiet).

Menu is een mix van Dakota en oude eTrex/60, waardoor minder verborgen is achter de menu achter menu achter menu. Eenvoudiger te bedienen dan een oude eTrex daardoor.

Ik heb wat testen gedaan met route berekeningen en daarin is mijn Dakota 20 iets sneller dan de eTrex 20 die ernaast ligt. O.a. met de Openfietsmap.

Topo BeNeLux is een ramp en met BeNeLux Cycle map gaat het bij allebei vlotjes (net als met een City Navigator kaart)
GPS Expert schreef:Dem is geen probleem
Schaduwrelief weet ik even niet, zou best kunnen van niet.
Op alle voorbeeldfoto's van de nieuwe Etrex serie staat een schaduwreliefkaart afgebeeld: :wink:
Afbeelding
Dat wil niks zeggen. Barnes & Nobles zegt ook dat hun Nook-tablet 1080p-video's af kan spelen, wat 'ie helemaal niet kan... Maar als de specs het zeggen moeten ze zich er wel aan houden natuurlijk.
Robertjan schreef:Dat wil niks zeggen. Barnes & Nobles zegt ook dat hun Nook-tablet 1080p-video's af kan spelen, wat 'ie helemaal niet kan... Maar als de specs het zeggen moeten ze zich er wel aan houden natuurlijk.
In geval van twijfel kan je ook in de handleiding kijken (hoewel dat ook geen garantie is).
Er zit een instelling voor 'Shaded relief' op de Etrex (p 32)
http://www.manualowl.com/m/Garmin/eTrex ... ual/223830
Geen twijfel, Shaded Relief zit er in.

Via Stel-in-Kaart-Gavancerd-Arcering en in te stellen als niet, auto en alleen als beschikbaar. Auto is standaardinstelling.