Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stelvio 2008 - Pagina 8 - Forum Wereldfietser

Stelvio 2008

203 berichten

Ha Willem,

De Alpenpassen zijn goed bevallen hoor! Het klimmen was wel zwaar maar je kunt wel lekker in een constant ritme klimmen. Dat viel in Engeland wel tegen, daar kwam het uiteindelijk vaak uit op lopen omdat het gewoon te steil was. Dus, wat de voorkeur heeft??? Ik kan niet kiezen, het heeft allebei wel wat. Met zo'n pas is het in ieder geval een heerlijke beloning dat je kilometers lang mag afdalen na het harde werken!
En nu weer afkikken en de hele dag achter een PC zitten ipv op de fiets :(

Groetjes Karlijne

Karlijne schreef: En nu weer afkikken en de hele dag achter een PC zitten ipv op de fiets :( Groetjes Karlijne

Gisteren uren geslapen, net met een 'jetlag' plaats genomen achter de pc.
Tien uur binnen zitten vandaag :cry:

Karlijne en alle anderen.....sterkte vandaag!!!
Denk dat dit moeilijker is dan een pasje beklimmen :wink:

Blanche

Hallo reisgenoten en stelvio volgers,

Gisteren als cooling down nog de Utrechtse Heuvelrug genomen koffie gedronken bij Oma in Amersfoort en toen ik begin van de middag in Apeldoorn aan kwam vond ik het wel weer genoeg. Dus de Sallandse Heuvelrug en de Twentse Laagvlakte heb ik met de trein gedaan.

Ook van de mensen die op de woensdag de stelvio op zijn geweest zijn er beelden. Ik heb ze in 'ons' picasa album gezet.

http://picasaweb.google.com/2008stelvio/WebcamBeelden

Afbeelding

Iedereen bedank voor zijn of haar bijdrage in deze fantastische week
en Jim in het bijzonder voor zijn rol als gruppenleiter. Is er al een lijst voor volgend jaar :wink:

Wouter

Reinder schreef:O ja, ik ben nog iets kwijt: :(
2,5 kilo om precies te zijn. :P
Je was dus ca. 2kg vlees kwijt van je MTB valpartij?
:lol:

Was een top week!
Ik zit nu weer achter de PC te balen - enorm veel te doen maar 0,0 zin in! Ik wil weer de bergen in!

Tot de volgende keer!

James

Reinder schreef:O ja, ik ben nog iets kwijt: :(
2,5 kilo om precies te zijn. :P
Ik ben nu nog steeds aan het eten. Ik was 3 kilo kwijt :D

Afkick verschijnselen, het is iets wat bekend is. Ik weet zelfs dat er aan de universiteit van Leuven een schijnt professor rond te lopen, i.v.m. fietsers die depressief zijn geworden nadat ze in Santiago de Compostela zijn geweest.

Haike schreef:Afkick verschijnselen, het is iets wat bekend is. Ik weet zelfs dat er aan de universiteit van Leuven een schijnt professor rond te lopen, i.v.m. fietsers die depressief zijn geworden nadat ze in Santiago de Compostela zijn geweest.
Dat verbaasd me niet - als je naar Santiago fietst zit je in een fiets-file vanaf de NL's grens!

Froggy schreef:
Haike schreef:Afkick verschijnselen, het is iets wat bekend is. Ik weet zelfs dat er aan de universiteit van Leuven een schijnt professor rond te lopen, i.v.m. fietsers die depressief zijn geworden nadat ze in Santiago de Compostela zijn geweest.
Dat verbaasd me niet - als je naar Santiago fietst zit je in een fiets-file vanaf de NL's grens!
Hangt er vanaf hoe je fietst ik ben via "oude wegen" gegaan ben relatief weinig mensen tegen gekomen maar wel een paar hele leuke ontmoetingen gehad. Met een blijvende vriendschap daar uit voort gekomen. :wink:

Heel mooie foto's Leon. Wat was ik er graag bij geweest. Zo'n mooi landschap, en zoveel zichtbaaar plezier.
Wim

Woe wat een mooie foto's Leon.
Met name 5126 mag je inlijsten.
Wat ligt er trouwens nog veel sneeuw.

Het zijn inderdaad mooie foto's Leon, daar begint mijn bloed ook wel van te kriebelen.

Die foto's va Gregor mogen er trouwens ook best zijn...

Hoi Leon,

Daaaar wil ik heen :D

Afbeelding

Whisky

Als je het weer van vanmorgen op de Stelvio ziet dan zie je ook meteen hoeveel geluk wij hebben gehad. Haike bedankt voor het duimen :wink:

Wouter

Afbeelding

Pathfinder_II schreef:Als je het weer van vanmorgen op de Stelvio ziet dan zie je ook meteen hoeveel geluk wij hebben gehad. Haike bedankt voor het duimen :wink:

Wouter

:D Hihi graag gedaan, maar ik heb gebeden, maar misschien komt het op het zelfde neer...

Haike schreef: :D Hihi graag gedaan, maar ik heb gebeden, maar misschien komt het op het zelfde neer...
Halleluja! :wink:

Blanche schreef:
Haike schreef: :D Hihi graag gedaan, maar ik heb gebeden, maar misschien komt het op het zelfde neer...
Halleluja! :wink:
De vraag is tot welke god je je gebed hebt gericht. Die werkt namelijk! :lol:

Nou... ik ben geen grote bijbelkenner of zo....
Maar er staat ergens geschreven:

"Laat ons mensen maken, naar mijn evenbeeld"

Mijn vrije vertaling daarvan is; dat als dat klopt, jij en ik en ieder mens om ons heen een scheppende kracht in zich heeft.

Verder heb ik een opleiding genoten in de Biologisch-Dynamische landbouw, daar wordt ook wat anders tegen regen en wind aan gekeken... Maar we raken nu wel heel ver OT. :lol:

Hoi Blanche en Haike,

Is dit misschien iets voor "kletspraat"? :) :)

Fietsers en bijgeloof? Heeft iedereen een bepaald ritueel. Eh zelf fiets ik altijd tussen de buien door of gewoon de hele dag met geen wolkje aan de lucht.

Rutger

Rutger schreef:Hoi Blanche en Haike,

Is dit misschien iets voor "kletspraat"? :) :)

Fietsers en bijgeloof? Heeft iedereen een bepaald ritueel. Eh zelf fiets ik altijd tussen de buien door of gewoon de hele dag met geen wolkje aan de lucht.

Rutger
Ik merkte al op dat het wat OT werd. En verder heb ik het tot nog toe altijd voor elkaar gekregen om het meeste naast me te laten vallen, en niet op me...

Ook mijn 'kiekjes' staan nu online.
Ben meer bezig geweest met filmen dan met fotograferen.
Het filmpje volgt zodra ik tijd heb....

Enjoy >>> http://picasaweb.google.com/2008stelvio/Blanche

Afbeelding