Al vanaf moment 1 in Utrecht vind ik het nieuwe logo niets en na de kleine veranderingen vind ik het nog steeds niets. Het grote logo doet me aan De Wereldomroep denken en het kleine, WF, aan het Wereld Natuur Fonds. Het logo laten verschijnen in verschillende kleuren vind ik afbreuk doen aan uniformiteit/duidelijkheid. Het logo heeft werkelijk niets met fietsen van doen. Hoogstens iets met de halve wereld.....
En wat is er nu eigenlijk moeilijk aan het plaatsen van een fietsje met tassen (met of zonder poppetje) op/in/tegen die halve meloen? Maak er een hele meloen van, met de lijntjes van Léon, met fiets en ik herken iets van een fietsreiziger. Fris én fruitig. Is dat technisch een probleem, iets met favicon?
Feedback of kritiek leveren moet een bestuur of jury kunnen hebben, zeker wanneer een lid al aangeeft 'zoveel mensen zoveel meningen' en je het logo al presenteert wanneer er nog aan gesleuteld moet worden. Dan bereid je je voor. Radiostilte voedt. Zie de gevolgen.
Maaike dank voor je uitleg. Ik snap het alleen niet.
'k Zit in geen enkel bestuur, commissietje, 'k heb geen bal verstand van vormgeven, fiets bijna nooit mee maar promoot net als Henk De Wereldfietser als een standwerker wanneer ik op fietsvakantie ben. Blijf ik ook doen.
Na weken van het volgen van dit draadje, nu zelfs na 11 km hardlopen ben ik de opgebouwde irritatie nog niet kwijt en spui het maar op het forum.
Gelukkig is er ook nog chocola
Zaterdag sta ik gezellig op de Fiets- en Wandelbeurs in de stand van Fietsers Informeren Fietsers, fietsen in de Hoge Atlas.