Ik vind dat het vorig bestuur onder bepaalde condities (voor mijn part anoniem) zijn mening te geven. Deze evaluatie is belangrijk om een beeld te krijgen van 'eventuele' problemen. A.d.h.v. deze uitkomsten kan het interim bestuur maatregelen ter verbetering voorstellen. Deze confrontatie is noodzakelijk omdat het wel eens om de fundamenten van het WF gaat.Michael W schreef:Dat ben ik helemaal met je eens; maar als een ex-bestuur dat niet doet, dus geen openheid van zaken geeft, dan houd het op en gaan we verder.Vikingar schreef:In het bedrijfsleden zou onder deze omstandigheden eerst een onderzoek naar de bestuurscrisis gedaan worden. Voordat men ook maar een stap voorwaarst doet, Je wil tenslotte niet dezelfde fouten maken (maar ook dat is een aanname)
Vervolgens kan men dan nadenken over de richting.
Samenvattend:
- er is een bestuur afgetreden zonder dat men weet wat de reden is
- er is een interim bestuur aangesteld
- de enige feiten die er tot nu toe zijn is dat er een professionalisering van de ledenadmi moet plaatsvinden die is aangetoond
- de rest is aannames en veronderstellingen
Hoi Vincent je hebt gelijk in dat dit een openbaar forum is
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Maar een buitenstaander kan de indruk krijgen dat met een paar suggesties en voorstellen de WF in de vaart der volkeren meetrekt. Volgens mij is er een fundamenteel probleem wat eerst opgelost moet worden.