Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ga jij de testrit doen?Eric op de Fiets schreef:Dat is een idee nnast de wereldfietser t-shirts, ook Wereldfietser fluo vestjes in de collectie op te nemen. Dat valt zeker op, ook op de stand van op de beurs. Misschien ook wel een idee om Wereldfietser logo bedrukte fluo vestjes, te gaan verkopen als aanvulling op de verenigings kas. Ik stel dan ook voor om de website op de achterzijde en het nieuwe logo op de voorzijde te drukken.
Tuurlijk Bert, ik heb voor kerst van mijn schoonzus een ventilerend fluo hestje gekregen. Ideaal voor op de fiets, gedeeltelijk gaas en gedeeltelijk dicht geweven, dus geen windblokker. Ik ga volgend jaar op zoek naar een drukker, wil jij er ook éénbert sitters schreef:Ga jij de testrit doen?
ach ga toch weg met je zeer gevaarlijke ligfiets en plak er een vlaggetje op!!!waltertje schreef:Zo, die is nog mooier dan mijn opmerking over helmengrundig schreef:Artsen zijn stuk-voor-stuk geprogrammeerd door big pharma.
Dus of je 'hun' mening nou al te serieus moet nemen..
Walter - of was het serieus
Huh?Froggy schreef:Met kerst in Engeland een fluo geel jasje gekocht en voor het eerst gebruikt afgelopen weekend tijdens de WF tocht.
Het was grauw weer met slecht licht...autos konden me zien...niemand is over me heen gereden...ik ben verkocht.
http://www.mobimix.be/inhoud/2013/1/14/3550Yopie schreef:Maar zonder spijkerbanden zou ik dit inderdaad nooit doen.
Het was een aanvullende reactie op de ontstane 'discussie' over risicocompensatie. (Heb je de voorgaande discussie gelezen?)Loes van den Bergen schreef:Het gaat jou in dit artikel om 'het zich veiliger voelen' dan je in werkelijkheid bent in het verkeer met winterbanden?
Ik kan dat niet vertalen naar automobilisten die in de verte al een grote boog beginnen te maken na het zien van mijn reflecterende strepen op het fluohesje. Ik voel me inderdaad veiliger omdat ik ZIE dat ik gezien word.
Leg even uit wanneer ik het artikel verkeerd geïnterpreerd heb.
Loes
Geweldige typic bijstruring, wie bewijst de wijsheid van het rijbewijs, daar kun je een heel forum me vullen. Mijn lampen gaan automatisch aanRobertjan schreef:Zag vandaag dat veel automobilisten in de sneeuw hun verlichting niet aandeden, ondanks vaak zwarte of anders donker gekleurde auto's. Dan ben je dus bewust onzichtbaar, maar blijkbaar toch slim genoeg om een rijbewijs te behalen...
Volgens mij schort er iets aan het systeem om een rijbewijs te behalen...
Zijn er ook hesjes die automatisch gaan fluoriseren bij onvoldoende licht?Eric op de Fiets schreef:Geweldige typic bijstruring, wie bewijst de wijsheid van het rijbewijs, daar kun je een heel forum me vullen. Mijn lampen gaan automatisch aanRobertjan schreef:Zag vandaag dat veel automobilisten in de sneeuw hun verlichting niet aandeden, ondanks vaak zwarte of anders donker gekleurde auto's. Dan ben je dus bewust onzichtbaar, maar blijkbaar toch slim genoeg om een rijbewijs te behalen...
Volgens mij schort er iets aan het systeem om een rijbewijs te behalen...