Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat soort dingen inderdaad. In de vorkpoten of de chainstays willen ook nog wel eens gaatjes zitten.Leon schreef: ↑vr 12 mar, 2021 20:55Zijspoor-info. Ik heb ooit een hoop water in mijn zitbuus ontdekt en me er dagen het hoofd over gebroken hoe dat daar gekomen was. Bleek ik de fiets met de tuinslang afgedaan te hebben en er in de zitbuis bij de zadelklem een spleet te zitten die deels open stond.
Of óók kabelhoedje, kabelloodje...
Volgens mij zijn de meeste (Shimano) schakelkabels die maat, dus als het soepel door de buitenkabel gaat zal het wel goed gaan. Zorg wel dat de buitenkabel een shifterkabel is, als je daar per ongeluk een remkabel gebruikt krijg je problemen met het afstellen van je derailleurs.luchtfietser schreef: ↑do 17 jun, 2021 12:25Even over de diameter van de binnenkabels. Ik begreep laatst dat 1.1 mm goed is voor de derailleur. Ik heb er nooit bij stil gestaan en zie nu dat ik hier nog kabels op voorraad heb van 1.25 mm. Is dat dan af te raden? welke diktes gebruiken jullie? en waarom?
Sommige lampen hebben een schakelende uitgang zodat je bij een naafdynamo met de schakelaar de koplamp en het achterlicht uit zet.luchtfietser schreef: ↑do 17 jun, 2021 18:43maar mijn achterlicht gaat met zijn eigen snoer direct naar de dynamo. wat bedoel je precies shadow?