Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ja hoor, snoer buitenom laten lopen of voor een achterlicht op batterij kiezen.luchtfietser schreef: ↑vr 05 mar, 2021 10:00Ik vind het wat omslachtig allemaal, dit zou toch gemakkelijk moeten kunnen lijkt mij.
Dat ligt er maar net aan of je bovenlangs of onderlangs de trapas draait.supermario schreef: ↑vr 05 mar, 2021 15:17maw: naar het achterwiel draaien is vast en naar het voorwiel is los.
Gewoon fietsen ermee, het is geen limited edition museumstukluchtfietser schreef: ↑vr 05 mar, 2021 15:58
Waar ik meer van baal is de tandwielen die ik laast grondig schoon heb gemaakt, daar komt nu toch wel wat roest terug. Ze waren al verroest maar op kleine plekjes her en der. Ik begreep dat dit niet een groot probleem was, gewoon de ketting goed smeren en die zal de tandwielen beschermen. Nu had ik er nog geen ketting op zitten maar nu wel. Gewoon zo laten dan?
Dat viel dan niet op. Als je de afbeelding *in de tekst* plaatst, krijgen we deze meteen te zien.
Ik niet. Ik heb dit nooit zo gezien. Het zijn zo te zien geen breuklijnen in het staal, want daarvoor zijn de richtingen en is de vorm onlogisch. Ik vermoed dat de laklaag heeft geschoven voordat hij hard werd of iets dergelijks. Advies in dat geval: ga fietsen.luchtfietser schreef: ↑za 06 mar, 2021 17:12Kan iemand nog iets zeggen over die lijntjes onder de lak? ik had een foto bijgevoegd in mijn laatste post.
Die rubbers zitten er ook om schuren te voorkomen en dus ook dat de draad bloot komt te liggen en je dus geen licht meer hebt.