door
Jérôme » vr 15 aug, 2014 12:42
@ LHTJoost het is geen kramp, het is een overbelaste spier,
Geen training, te hard gestart, bagage, kortweg slechte conditie spier links.
Ik heb anderhalve week rust gehad in Duitsland, zonder bagage fietsen ging goed.
Bij vervolg met bagage wel weer heel snel last, misschien ook te gespannen op de fiets. Ik heb nu dus wel geleerd dat ik eerst weer flink moet fietsen voor ik aan zoiets begin.
Motivatie komt en gaat, bij mij tenminste, ik heb het zelf een roeping genoemd.
Daar heb je vooral power voor nodig, ik ga nu dus vooral daarop focussen! Ben nu sowieso nog zwak door buikgriep en zijn gevolgen. Zoals ik eerder al zei, ik blijf mijn ding doen! Steeds nieuwe ideeën over hoe ik mijn bijdrage kan vergroten...
Het gaat om bewustwording! Iedereen doet zijn best. Ik ben zeer hoopvol hoor, misschien moet het eerst nog slechter gaan voor bewustzijn er komt. Dat ik met mijn verhaal confronterend kan zijn zegt natuurlijk veel! Ik heb (nog) geen kinderen, laat staan kleinkinderen, dus ik begrijp ook niet goed waar die drive bij mij vandaan komt om zo met de toekomst bezig te zijn, zal wel in de sterren staan...
Ik zal zo nog even wat fotos van mn reisje plaatsen en dan kom ik over een tijdje weer reacties lezen want ik moet weer aan de slag om te kunnen leven en te kunnen plannen... Heb iig een mooie fiets voor ooit