Nieuw fietsalarm
Te koop bij de Fietsvakantiewinkel http://www.fietsvakantiewinkel.nl/2www/cycla.php
Te koop bij de Fietsvakantiewinkel http://www.fietsvakantiewinkel.nl/2www/cycla.php
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Op het ligfietsforum komt het fietsalarm zeer uitgebreid aan de ordeRonald van der Perk schreef:Nieuw fietsalarm
Nee, dat is handelPrul van 4 euro voor 25 euro verkopen = stelen van je klanten.
Welnee....je kunt al die additieve kosten niet aan iedere klant doorberekenen. Een bedrijf koopt 1000 van die prullaria in een doos voor 1.500 euro(incl verzending etc.) en daarvan kunnen niet steeds die logistieke kosten opnieuw(pleonasme) worden berekend aan de klanten.willem.megens schreef:Nee, dat is handelPrul van 4 euro voor 25 euro verkopen = stelen van je klanten.
Weet je, met Dealextreme moet je maar geluk hebben: als ze het al op voorraad hebben (niet meteen de website geloven), dan duurt het nog een week of 3 voordat het per container vanuit China in Nederland is. Een Nederlandse winkel heeft het direct als je het nodig hebt, en daar betaal je voor. Afschrijving van oude voorraad en kosten om het te bestellen nog niet meegerekend.
Een redelijke prijs zou ca. 15 euro zijn.
15 december besteld bij Dealextreme. Ondanks de Kerstdrukte vandaag in huis. Kosten $ 6,99 (geen portokosten).willem.megens schreef:Weet je, met Dealextreme moet je maar geluk hebben: als ze het al op voorraad hebben (niet meteen de website geloven), dan duurt het nog een week of 3 voordat het per container vanuit China in Nederland is.
Toch ben ik benieuwd hoe het alarm functioneert, heb je pros en cons?GerdC schreef:15 december besteld bij Dealextreme. Ondanks de Kerstdrukte vandaag in huis. Kosten $ 6,99 (geen portokosten).willem.megens schreef:Weet je, met Dealextreme moet je maar geluk hebben: als ze het al op voorraad hebben (niet meteen de website geloven), dan duurt het nog een week of 3 voordat het per container vanuit China in Nederland is.
Gerd
Ik weet het nog niet en het zal nog wel even duren. Ik ga 'm pas voor mijn volgende vakantie op mijn fiets monteren en tijdens mijn vakantie gebruiken. Maar ja, voor slechts € 5,= kan het mij ook niet zoveel schelen.DriesBa schreef:Toch ben ik benieuwd hoe het alarm functioneert, heb je pros en cons?GerdC schreef:15 december besteld bij Dealextreme. Ondanks de Kerstdrukte vandaag in huis. Kosten $ 6,99 (geen portokosten).willem.megens schreef:Weet je, met Dealextreme moet je maar geluk hebben: als ze het al op voorraad hebben (niet meteen de website geloven), dan duurt het nog een week of 3 voordat het per container vanuit China in Nederland is.
Gerd
Ik weet het nog niet en het zal nog wel even duren. Ik ga 'm pas voor mijn volgende vakantie op mijn fiets monteren en tijdens mijn vakantie gebruiken. Maar ja, voor slechts € 5,= kan het mij ook niet zoveel schelen.GerdC schreef: Toch ben ik benieuwd hoe het alarm functioneert, heb je pros en cons?