Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kettingkast op een ER - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Kettingkast op een ER

Zal wel, ik dacht dat een fabrikant zonder meer verplicht is een aantal jaren onderdelen na te leveren van zijn gefabriceerde producten.
Overigens in hoeverre deze borstels aan slijtage onderhevig zijn weet ik ook niet :| .
De ketting zakt alleen iets door als je aanzet.
Er is hier dus geen sprake van constante slijtage.
Vind het wel een grappige oplossing :wink: .
Gr. Roger.
Na zeer rijp beraad :lol: zal het dan toch zo 'n Idworx kettingkast worden. De redenen hierachter zijn:
- dat bij de volgende tandwielen wissel ik dan waarschijnlijk ook weer een nieuwe chainglider zal moeten kopen omdat die maat van tandwielen dan anders gaat zijn.
- ik die chainglider hier heel moeilijk vastkrijg.
- ik van die chainglider veel verschillende reacties krijg.. :?

Die nieuwe Idworx kettingkasten, zijn die nu al verkrijgbaar? :) En kan ik ergens online al eens zien?
deze zijn nu onderweg naar de dealers,

De Sjelle schreef:Na zeer rijp beraad :lol: zal het dan toch zo 'n Idworx kettingkast worden. De redenen hierachter zijn:
- dat bij de volgende tandwielen wissel ik dan waarschijnlijk ook weer een nieuwe chainglider zal moeten kopen omdat die maat van tandwielen dan anders gaat zijn.
- ik die chainglider hier heel moeilijk vastkrijg.
- ik van die chainglider veel verschillende reacties krijg.. :?

Die nieuwe Idworx kettingkasten, zijn die nu al verkrijgbaar? :) En kan ik ergens online al eens zien?