Hey die Blanche & Fred,
Mooi filmpske hebben jullie in elkaar gesleuteld. Goede sfeerschets van een heerlijk land. Buitenlandtocht 2010 staat bij mij ook al in de agenda 'geblocked'.
Wouter
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Inderdaad, leuk filmpje! Enne, mag ik als overgelopen vakantiefietser volgend jaar ook weer mee? Was één van m'n leukste reizen ooit!Pathfinder_II schreef:Hey die Blanche & Fred,
Mooi filmpske hebben jullie in elkaar gesleuteld. Goede sfeerschets van een heerlijk land. Buitenlandtocht 2010 staat bij mij ook al in de agenda 'geblocked'.
Wouter
Natuurlijk mag je weer mee, An !Annetje schreef:Enne, mag ik als overgelopen vakantiefietser volgend jaar ook weer mee? Was één van m'n leukste reizen ooit!
Ik ben blijkbaar ook net de overstromingen in Tsjechië ontsprongen: van 20 tot en met 23 juni van Praag naar Valtice gefietst langs Jim's prachtige route. Hartelijk dank Jim!Annetje schreef:We hebben erg veel geluk gehad!
http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 062009_001
Wauw Cornelis, dat is leuk om zo snel al deze route te doen, hij is echt heel mooi en soms avontuurlijk. Maar je gaat me toch niet vertellen dat je deze 5 loodzware etappes in 4 dagen hebt gepropt, hè. En dat met nog meer regen dan bij ons, petje af hoor. Laat eens weten op welke campings je hebt gestaan, ik ben benieuwd.cwg schreef:Van 20 tot en met 23 juni van Praag naar Valtice gefietst langs Jim's prachtige route.
Het weer viel reuze mee. En als het soms wat te gortig werd heb ik af en toe een hotel gepakt. Ben ook niet zo'n toerist, ik ga meer voor het fietsen dan om de omgeving te verkennen . Ik geloof dat jullie ook vaak zelf koken, dat doe ik niet en dat scheelt veel tijd en energie.jimvdberg schreef:Wauw Cornelis, dat is leuk om zo snel al deze route te doen, hij is echt heel mooi en soms avontuurlijk. Maar je gaat me toch niet vertellen dat je deze 5 loodzware etappes in 4 dagen hebt gepropt, hè. En dat met nog meer regen dan bij ons, petje af hoor. Laat eens weten op welke campings je hebt gestaan, ik ben benieuwd.cwg schreef:Van 20 tot en met 23 juni van Praag naar Valtice gefietst langs Jim's prachtige route.
jim
Nou Cornelis, het was inderdaad een prachtige route. Niet veel landen kunnen aan Tsjechië tippen als het ideale fietsland. Volop autoluwe weggetjes en fietspaden, net voldoende campings, maar daarnaast overal goedkope kamers, pensions, hotelletjes. Verder zijn er volop winkeltjes te vinden en eten in restaurantjes is nog steeds heel erg goedkoop.cwg schreef:Dat stuk langs de Moldau was mij eerlijk gezegd een beetje te avontuurlijk. Smal fietspad is best OK, maar niet als 5 m lager een rivier stroomt, er wortels en rotsen uit het pad steken en ook veel struikgewas overhangt .