mmm, niet voor mij hoor.  Wanneer ik 's morgens in het donker in de winter om een uur of halfzeven mijn wiel er uit kan halen om mijn binnenband te veranderen denk ik wel anders.
 Wanneer ik 's morgens in het donker in de winter om een uur of halfzeven mijn wiel er uit kan halen om mijn binnenband te veranderen denk ik wel anders.   Geef mij maar banden die niet zo vlug lek rijden. Met mijn batavus 5000 km zonder lekke band met mijn schwalbe banden er op en nu meer dan 2000 km op mijn ER en nog geen één lekke band.
 Geef mij maar banden die niet zo vlug lek rijden. Met mijn batavus 5000 km zonder lekke band met mijn schwalbe banden er op en nu meer dan 2000 km op mijn ER en nog geen één lekke band. 
Dat heb ik wel al anders geweten hoor. 

Wanneer ik 's morgens in het donker in de winter om een uur of halfzeven mijn wiel er uit kan halen om mijn binnenband te veranderen denk ik wel anders.
 Wanneer ik 's morgens in het donker in de winter om een uur of halfzeven mijn wiel er uit kan halen om mijn binnenband te veranderen denk ik wel anders.   Geef mij maar banden die niet zo vlug lek rijden. Met mijn batavus 5000 km zonder lekke band met mijn schwalbe banden er op en nu meer dan 2000 km op mijn ER en nog geen één lekke band.
 Geef mij maar banden die niet zo vlug lek rijden. Met mijn batavus 5000 km zonder lekke band met mijn schwalbe banden er op en nu meer dan 2000 km op mijn ER en nog geen één lekke band. Dat heb ik wel al anders geweten hoor.