Zelf heb ik te weinig verstand en ervaring van/met zonne cellen maar ik dacht laat ik eens zien of ik de TU Delft kon mobiliseren.
Bijgaande wil ik jullie niet onthouden.
Het is mij niet gelukt direct input te krijgen op deze discussie maar het biedt wel een hoopvol aanknoppingspunt mochten Marco of Lisette een betere ingang weten op de TU Delft.
Er zal ongetwijfeld wel een Electrotechniek student Wereldfietser zijn en een paar experimentelen zonnecellen inelkaar kunnen knutselen?
Abstract van mail (aanvang onderaan):
From: @tudelft.nl>
To: @yahoo.com>
Subject: RE: kennis en input gewenst op zonne cel vlak t.b.v. wereldfietser
Geachte heer W.,
Ik zal aan u denken (vooral omdat ik zelf ook een fietsfanaat ben ...),
Een vriendelijke groet,
Van: @yahoo.com]
Aan: @tudelft.nl>
Onderwerp: Re: kennis en input gewenst op zonne cel vlak t.b.v. wereldfietser
Geachte mevrouw ,
Dat zijn inderdaad mooie beloftes voor de toekomst. Vriendelijk dank voor uw reactie.
Veel succes met de voortgang van uw projecten. Mocht u of uw collega's ooit opzoek zijn naar heavy duty testomstandigheden voor kleinschalige toepassing van zonnecellen met een practisch nut vergeet dan vooral de Wereldfietsers niet.
Met vriendelijke groet,
W.
From: @tudelft.nl>
To: @yahoo.com>
Subject: RE: kennis en input gewenst op zonne cel vlak t.b.v. wereldfietser
Geachte heer W.,
Ik kan u helaas niet helpen met deze vraag. De TU Delft doet onderzoek naar nieuwe typen zonnecellen die naar verwachting pas over jaren of zelfs decennia op de markt komen. Een voorbeeld is de Quantum Dot zonnecel met een verwacht rendement van 44%. Een mooie ontwikkeling, maar voor u op dit moment waarschijnlijk niet relevant.
Een vriendelijke groet,
Van: @yahoo.com]
Aan: @tudelft.nl>
Onderwerp: kennis en input gewenst op zonne cel vlak t.b.v. wereldfietser
Beste,
Graag vraag ik uw aandacht voor het volgende:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 21&t=10608
De discussie loopt dood en er lijkt mij behoeft aan krachtiger technologie. Vandaar dat ik u mail.
...
Met vriendelijke groet, W.