Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:En niet alle bordjes verhangen, he! Deze zomer wil ik ook de hele of halve Hanze fietsen. Ik verwacht een uitgebreid verslag van je!Jans Kinds schreef:....ik ben even fietsen, ga de Hanzetocht doen, helemaal, dus ben zeker een week of 5-6 op stap......
Rachel, het leuke van de Hanzetocht ( van Michaël) is dat er geen bordjes zijn. Het is het lekkere ouderwetse constant op je routebeschrijving kijken en je teller in de gaten houden.............. zo van na 300 m. bij dikke boom rechts. Laat nou net die boom omgehakt zijnRachel schreef:
En niet alle bordjes verhangen, he! Deze zomer wil ik ook de hele of halve Hanze fietsen. Ik verwacht een uitgebreid verslag van je!![]()
Een mooie reis
en veel plezier.![]()
P.S.: Hoe doe je dat nou op 30 april? Königinnentag..
Was ook maar een geintje, Jans.Jans Kinds schreef: Rachel, het leuke van de Hanzetocht ( van Michaël) is dat er geen bordjes zijn. Het is het lekkere ouderwetse constant op je routebeschrijving kijken en je teller in de gaten houden.............. zo van na 300 m. bij dikke boom rechts. Laat nou net die boom omgehakt zijn![]()
Königinnentag zal wel ongemerkt voorbij gaan, maar de dag erna is het wel feest/vrij in Duitsland, 1. May Feiertag, Tag der Arbeit.
De ergste slechte paden heb je nu wel gehad Jans!! Vanaf nu mooie geasfalteerde fietspaden en fietsen over stilgelegde spoorbanen en langs mooie riviertjes en meren. Wel zijn er tot Keulen nog wat hobbels in het landschap te nemen, echter voor 80% over geasfalteerde wegen en paden.Jans Kinds schreef:Zit nu 70 km voor Hamelen.
Is best pittig, je wordt ouder papa.......
Veel leuke dingen gezien, veel gescholden op de onmogelijke weggetjes die Michael heeft bedacht.
Maar zo had ik het ook voorgesteld, en zo is het ook.
Een leuk verhaal met wat foto's erbij plaats ik graag op de website van de Hanzefietsroute JansJans Kinds schreef:Ja nogmaals, ik vond het een prachtavontuur. Een echt verslag ga ik nog over nadenken, is niet mijn sterke punt, heb ook geen website