Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Doel???? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Doel????

Hoi blanche en anderen,

Of ik al weet wat het nu wordt???

Nee..................
Je hebt hier te maken met een twijfelaar.
En ook met een nieuweling in dit wereldje.
Maar leuk om te zien hoe iedereen meedenkt en ook hele zinnige en mooie ideetjes aanbrengt.
Wat me nog het meeste raakt is de melding da tje gewoon moet gaan fietsen en maar kijkt waar je uitkomt.
Want het gaat toch om het fietsen........................
Bij mij zit er helaas altijd zo'n drang in om een bepaald doel na te streven.
Helaas is dat zo, want de relaxedheid om gewoon te genieten van het fietsen op zich zou wellicht veel fijner zijn.

Als iemand nog ideetjes heeft dan ontvang ze graag hier in het forum.

En als anderen hun doel willen weergeven dan zal iedereen dat ook erg leuk vinden om te lezen denk ik.

Vraagje aan Bert Sitters: ik kan niet deelnemen aan je hemelvaart tocht, maar zou je de routebeschrijving ter beschikking willen stellen??

Groetjes, Rob.
robrijen schreef:(...) Bij mij zit er helaas altijd zo'n drang in om een bepaald doel na te streven. (...)
Rob,

Je bent inderdaad een twijfelkont :wink: . Maar als je een doel wilt hebben, stel dat dan eerst en zie vervolgens hoe je het kunt verwezenlijken. Dus bijv. 'ik wil zoveel km per dag fietsen, of zoveel uur, of een bepaalde plaats bereiken'. Als je de drang hebt om een bepaald doel na te streven, dan weet je vast wel welk doel dat is. :roll:
:lol: