Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lentetrektocht 14 en 15 maart - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Lentetrektocht 14 en 15 maart

James in e-mail: 0945 uur
Centraal Station te Amsterdam
Midden passage
Uitgang noord (richting pontje).
Naast de Albert Heijn.
@ Frank ... Ik neem zeker mijn pot/pan mee omdat ik hem juist graag uit wil proberen. Maar als de meerderheid naar het restaurant gaat dan gebruik ik hem alleen om thee te zetten. (Nieuwe EtaPower 1L gekocht :D )

Wouter
bikelike schreef:Dus wat is nou de afspraak vanaf Amsterdam CS??
Hoe laat, waar?
Hoi Erik,
Uit de info die Tom rondstuurde haal ik het volgende:

"Vertrek : zaterdag 14 maart 10.30 uur vanaf de parkeerplaats vlak voor Durgerdam (vanaf Amsterdam langs water Markermeer vlak vóór dit plaatsje en vlak voor het naambordje Durgerdam). Tip auto : wie met de auto komt, kan die alleen HIER gratis laten staan
Tip OV : Marlous en vele anderen vertrekken vanaf A’dam Centraal Station als groep om 09.45 uur om de startplek tegen 10.30 fietsend te bereiken."


jim
Pathfinder_II schreef: @ Frank ... Ik neem zeker mijn pot/pan mee omdat ik hem juist graag uit wil proberen. Maar als de meerderheid naar het restaurant gaat dan gebruik ik hem alleen om thee te zetten. (Nieuwe EtaPower 1L gekocht)

Wouter
Hey Wouter, een interessante kookmachien die je daar hebt, die moet koken als de brandweer, ik ben benieuwd. Overigens is in deze tijd een restaurant-bezoek ook heel aanlokkelijk.
jim
Mensen,

Hartstikke bedankt voor een geweldig weekend !!! En Tom bedankt voor het regelen van de regen, kamelen, etc etc....

Volgende keer chinees in Hoorn halen?

Groetjes
Shane
Zijn er foto's gemaakt voor al de mensen die niet mee konden gaan?
Dat is nu al het tweede rondje Noord Holland dat ik voorbij moet laten gaan daar andere dingen, is er een routekaarte beschikbaar zodat ik eens op eigen gelegenheid kan gaan?
Hallo Roald,

Volgens mij was Lidewij mee, ik neem aan dat er een GPS track beschikbaar komt.

Frank
Ik vond het een superleuke eerste kennismaking met de wereldfietsers!!!

En Maartje (die net een pizza achter haar kiezen heeft) zegt: "het waren twee fantastische dagen." (Ze heeft ook al 3 glazen wijn op...)

Mandy
Hoi reisgenoten en andere nieuwsgierigen,

Bedankt voor jullie super gezelschap !!! Het was weer een top weekend, vol leuke gesprekken op mooie fietspaden in schitterende omgeving. Tom bedankt voor de organisatie !

Wouter

@Roald .... kaartje komt er vd week aan.
uuuhhhh Shane, dat van die Chinees zouden we toch niet vertellen :wink:
Hallo Lentefietsers,

Het was een ontzettend leuke eerste kennismaking. Tijdens de laatste eenzame kilometers terug naar huis dacht ik met plezier aan het weekend en aan hoe gezellig het was om samen te fietsen.

Groet, Frank
Hey Lentefietsers!

Zo te horen hebben jullie een leuke weekend gehad!
Ik heb jullie zondag ochtend langs zien fietsen - ik was op de MTB parcours van Schoorl aan't trainen en zag een trein geladen met Ortliebs over de fietspad flitsen (Jim v/d Berg op kop zeker!).

Na mijn MTB rondje ben ik doorgereden naar Schoorl om jullie op te zoeken maar jullie waren al vandoor helaas.

Groetjes!

James
Ook zo te te zien was het leuk.

Ik vind het erg leuk dat nieuwelingen zo enthousiast zijn.

Zijn er andere mensen dan ik snipverkouden geworden??
Bedankt voor de foto-impressie Erik!

Zo kan ik tenminste ook zien wat ik gemist heb.
Zelf was ik tijdens de tocht onderweg naar huis na een weekje wintersport. Ook leuk natuurlijk.
Ik kijk al uit naar de Paastrektocht!!

[Maar eerst nog een paar dagen skieën in Frankrijk]
bikelike schreef:Ook zo te te zien was het leuk.
Mooie foto's Erik, ik zie dat ik een leuk weekend heb gemist.

John.
Mooi fots's Erik bedankt voor de moeite.

Wat hebben we allemaal rode koppen 's avonds :?
Jullie hebben het leuk gehad zo te zien!
Bedankt voor het delen van de foto's ...zo was ik er ook een beetje bij.
Opmerkelijk die Lars zonder zijn hoed 8)
Ik zie een heleboel saaie groene tentjes (zo eentje hebben we hier ook) maar... ook één oranje!
Wat is dat voor een tentje?
Voor wie de route wil nafietsen:

Route op Google Earth

Wouter
Spinnetje schreef:Ik zie een heleboel saaie groene tentjes (zo eentje hebben we hier ook) maar... ook één oranje!
Wat is dat voor een tentje?
Hij valt wel op hè? Het is onze "Missing Link" van MSR, een enkeldaks tentje, eigenlijk bedoeld om op te zetten met twee wandelstokken. Die oranje kleur is beslist nadelig met wildkamperen. Maar de enorme ingang, je kunt naast elkaar zitten, en de brede luifel maken veel goed. 1.3 kilo is ook plezierig.

Groet, Frank
Ik vind het een leuke tent! Idd nadeling met wildkamperen. Daarom hebben we hier ook een groene tent, denken we dat mensen ons niet zien..
Die ingang is goed, in die kleine groene snotjes moet je echt naar binnen vallen. En naast elkaar zitten lukt al helemaal niet.

Jullie tent zie er gezellig uit!

Groet Marieke