Ik heb via een tip op het forum Shimano WM40 schoenen gekocht van een Engelse site. Mijn man heeft die stalen dingetjes onder de schoenen geschroeft, deze waren bijgeleverd bij de pedalen. En nu komt het: ik krijg ze met geen mogelijkheid aan de pedalen geklikt   Ik weet gewoon niet hoe het werkt. Al met losse schoenen staan te prutsen en uiteindelijk de trappers maar omgedraaid en weggefietst. Ik blink niet uit in techniek en ben er van overtuigd dat ik iets niet goed doe, maar wat!!!
 Ik weet gewoon niet hoe het werkt. Al met losse schoenen staan te prutsen en uiteindelijk de trappers maar omgedraaid en weggefietst. Ik blink niet uit in techniek en ben er van overtuigd dat ik iets niet goed doe, maar wat!!!  Wie kan met letterlijk en figuurlijk op weg helpen? Alvast bedankt voor de reacties.
 Wie kan met letterlijk en figuurlijk op weg helpen? Alvast bedankt voor de reacties.

Ik weet gewoon niet hoe het werkt. Al met losse schoenen staan te prutsen en uiteindelijk de trappers maar omgedraaid en weggefietst. Ik blink niet uit in techniek en ben er van overtuigd dat ik iets niet goed doe, maar wat!!!
 Ik weet gewoon niet hoe het werkt. Al met losse schoenen staan te prutsen en uiteindelijk de trappers maar omgedraaid en weggefietst. Ik blink niet uit in techniek en ben er van overtuigd dat ik iets niet goed doe, maar wat!!!  Wie kan met letterlijk en figuurlijk op weg helpen? Alvast bedankt voor de reacties.
 Wie kan met letterlijk en figuurlijk op weg helpen? Alvast bedankt voor de reacties.