Mijn lichaamsgewicht is bepalender. Om daar wat vanaf te halen is de grootste winst, ook financieel.Ik snap wat je bedoelt, en als dat het enige is waar je op let is het inderdaad onbegrijpelijk


Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Mijn lichaamsgewicht is bepalender. Om daar wat vanaf te halen is de grootste winst, ook financieel.Ik snap wat je bedoelt, en als dat het enige is waar je op let is het inderdaad onbegrijpelijk
Eric ik zie de link niet tussen titanium en onderhoudsvrij. Het is de afmontage in eerste instantie die zal bepalen hoe onderhoudsintensief die fiets is.Eric Schuijt schreef:Gewoon een advies van iemand die graag titanium verkoopt (want dan kan ik langer op fietsvakantie).
Moet je voor de grap eens fietsen op een frame zoals een willekeurige Avaghon en op een Gazelle formula van een jaar of tien terug, met verder dezelfde spullen erop.Venturi300 schreef:Men maakt heel regelmatig de link tussen titanium en comfort. Maar comfort bereik je voornamelijk door:
* de combinatie velgen en banden
* voorvork
* zadelpen en zadel
Een carbonfiets als SUPER trekkingfiets???? Moet ik een dergelijke test serieus nemen!Venturi300 schreef:Zie laatste editie trekking bike waar ze een vergelijk maken tussen 19 rohloff fietsen. De Circle Radius welke een carbon frame heeft krijgt bijna de hoogste score in comfort.
Gelieve het artikel goed te lezen. Zij beoordelen de fiets op zich als super. Er staat nergens in dat het een een super trekkingfiets is. fyi woorden in hoofdletters = schreeuwen. Dit is nergens voor nodig.GerdC schreef:Een carbonfiets als SUPER trekkingfiets???? Moet ik een dergelijke test serieus nemen!Venturi300 schreef:Zie laatste editie trekking bike waar ze een vergelijk maken tussen 19 rohloff fietsen. De Circle Radius welke een carbon frame heeft krijgt bijna de hoogste score in comfort.
Gerd
is geen probleemottovds schreef:hoe zit het met titanium in extreem koude of extreem warme temperaturen?
zelfde eigenschappen, lees die net zo duur zijnIk heb een tijdje gelezen over nieuwe RVS tubes die bijna de zelfde eigenschappen hadden als Ti . Waarom hoor ik hier nier meer van?
m-gineering schreef:is geen probleemottovds schreef:hoe zit het met titanium in extreem koude of extreem warme temperaturen?zelfde eigenschappen, lees die net zo duur zijnIk heb een tijdje gelezen over nieuwe RVS tubes die bijna de zelfde eigenschappen hadden als Ti . Waarom hoor ik hier nier meer van?
Reynolds 953 (Carpenter steel). Je kunt er gelugde frames van maken, of je kunt het lassen. In het laatste geval is de technologie nauwelijks afwijkend van het maken van een Ti frame.
Alleen interessant als je een glimmend bling bling ding moet hebben, anders kun je beter een normaal frame bouwen. De keus in buizen is beperkt, ik geloof niet dat er veel vakantiefiets buizen tussen zitten
Als je vRaam bedoeld, die bouwen afaik alleen fietsen in ijzerottovds schreef:m-gineering schreef:is geen probleemottovds schreef:hoe zit het met titanium in extreem koude of extreem warme temperaturen?zelfde eigenschappen, lees die net zo duur zijnIk heb een tijdje gelezen over nieuwe RVS tubes die bijna de zelfde eigenschappen hadden als Ti . Waarom hoor ik hier nier meer van?
Reynolds 953 (Carpenter steel). Je kunt er gelugde frames van maken, of je kunt het lassen. In het laatste geval is de technologie nauwelijks afwijkend van het maken van een Ti frame.
Alleen interessant als je een glimmend bling bling ding moet hebben, anders kun je beter een normaal frame bouwen. De keus in buizen is beperkt, ik geloof niet dat er veel vakantiefiets buizen tussen zitten
En in het geval van gelugde frames? Ik heb nog nooit een Ti gelugd vraam gezien, daarvoor zou dat nieuw materiaal misschien wel goed zijn...