Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kinderfietsvakantie vragen - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Kinderfietsvakantie vragen

Willem Jongman schreef:De stoffen sleuf aan de onderkant is wat mij betreft overbodig. Ik schuif toch niet weg (als ik in een mummie lig hoef ik ook niet aan mijn matje vastgebonden te worden). knip
Wim
Die flap is ook meer om het katoen aan de bovenzijde strak te houden. Anders lig je halverwege de nacht nog wel op je matje, maar je hoes heb je naar beneden getrapt.

Gr
E

Nooit problemen mee gehad.
W

eric190173 schreef:
Jarno schreef: Ik ben nu toch wel heel benieuwd. Kun je niet een paar foto's online zetten (als dat niet al het geval is) zodat we dit kunnen zien?
Het is niet bepaald rocketscience ofzo, maar een plaatje zegt meer dan woorden, dus even een paar fotootjes geschoten...
Afbeelding
Aan de bovenkant een dunne katoen... In het midden zie je de ritsaansluiting. De 7 cm tussenruimte zit in mijn hoofd voor versie 2 :wink:

Gr
Eric
Voor wat het waard is: ik heb vele jaren geleden precies zo'n hoes gemaakt (maar dan helemaal van katoen) en dit werkt echt uitstekend. Het kost vrijwel niets aan materiaal, je houdt elkaar warm én je hebt maar 1 slaapzak nodig. Er zijn dus eigenlijk alleen maar voordelen. Dit is natuurlijk geen oplossing voor diepvrieslanden, maar met sokken en een fleecetrui aan kun je hier ook bij pakweg 3 graden nog prima in slapen. Aanrader!