Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ga je mee Twente op zijn kop zetten van 11-13 april ? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Ga je mee Twente op zijn kop zetten van 11-13 april ?

Jans,
Ik sluit me volledig aan bij je woorden, en uiteraard Marianne, Blanche en Wouter, bedankt voor de organisatie, jullie hebben tevens gezorgd voor mooi weer! Wanneer is de volgende?
jim

Fantastische ervaring, die eerste meeting van fieters, wereldgosers allemaal, ook (en vooral) de meiden.
Ook dank voor een pracht-tocht waarin ik - import-Twent - de 'duistere'kanten van Twente heb ontdekt.

De rust is weergekeerd in het eigenzinnige verre oosten, FC Twente heeft voetbalminnend Nederland een dienst bewezen door PSV op 0-0 te houden en het Twents ros - symbool voor de regio en de voetbalclub - en alle andere stalen rossen kunnen weer even op stal.

Maar niet te lang want de lente is begonnen.

Dus...
Lees ook het epos van Bert Wagendorp in de al eerder gememoreerde Volkskrantbijlage over Wielrennertje spelen.

Afbeelding

Extra faciliteit voor mensen die aan de volgende happening in Twente meedoen. Deze fietsenstalling staat tussen Borne en Hengelo, achter Mc Donalds.

Ik kan alleen zeggen dat ik weer een fantastisch weekend heb gehad.

Dames en heer bedankt voor het mooie programma en accomodaties!

Ik heb zoals beloofd mijn foto's online gezet. Ze zijn te vinden op deze plek.

Groetjes en tot de volgende keer.

Richard

Ik heb weer genoten van het weekend!Leuke mensen, mooi weer en een super route. Vond het erg leuk weer een hoop oude bekenden tegen te komen aangevuld met leuke nieuwe gezichten.

Tot volgende keer.

PS Richard: mooie foto's

Mooi werk foto-smurf,

Dankzij jullie enthousiasme ben ik ook weer helemaal trots geworden op mijn eigen achtertuin. Het tuinpersoneel had de fietspaden vers aangeharkt en tuinhuisje Twickel was opgepoetst voor de groepsfoto. Iedereen stuk voor stuk bedankt dit superweekend.

Local (GPS) Smurf

@Lightweight Smuf: Gelukking kun je op de foto's zien hoe mooi de zaterdag was. De route staat nog online dus als je in de buurt bent ....
http://www.wouterhagedoorn.nl/WF/Twent-I-2/Dag1.jpg

Wouter, Marianne, Jim, Douwe, Roald, Arie, Vincent, René, Rutgher,
Marc, Jans, Harm Jan, Patrick, Saskia, Richard, Tom, en Yvette.

8) 8) BEDANKT
voor het leuke weekend en de zon !!!!
8) 8)

Wij ( Marianne, Rutgher, Wouter, Douwe, de Chinees en ik) zijn gisteren nog even doorgegaan in Twente....vandaar dat ik nu prettig moe ben :wink:

Jim @ de volgende tocht zal waarschijnlijk in september zijn!
Mijn filmpje volgt later deze week, als ik zin heb :wink:

Blanche

Ik kan me alleen maar bij bovenstaanden aansluiten: Het was weer een fantastisch weekend! Ook het weer deed weer goed zijn best, de enige bui had ik toen in van Utrecht CS naar huis fietste, en wel 10 minuten voordat ik thuis was.

Jullie zijn weer weg, ik geniet nu nog steeds. Vanmorgen geprobeerd Jans Twente uit te krijgen, met enige overredingskracht en begeleiding is hij bij Manderveen over de grens vertrokken, met (de noorder)zon.

Nog een foto van minimaal één Twents ros, genomen in de Hel van Oele:
Afbeelding

Een groet, werk ze, etc., Arie

En inmiddels, met dank aan de juiste richting van Arie, ben ik een half uurtje geleden weer in Winschoten geland.
Wel wat regen gehad vandaag, maar verder prima tocht.

Allemaal tot spoedig ziens.

Groet

Jans

En ook heb ik nu ( woensdag) een paar gsm plaatjes op mijn fotopicsite gezet. http://jans807.photos.de.com

'tWas een leuk weekend :!:
Halo allemaal,

Vorige week zaten we op zaterdag met zijn allen op de fiets.
Nu zitten we (nog binnen) thuis. Maar gelukkig is er De film van het afgelopen fantastisch weekend vorige week in Twente. Met dank aan Wouter en Jans voor de foto's!

Tot de volgende keer?!

Voor alle anderen die er niet bij waren. Op mijn webspace vind je alle informatie om de tocht eens na te fietsen. Met dank aan mijn tweelingzus Marianne en ons kleine broertje Wouter.

Blanche

Afbeelding

Nu zitten we (nog binnen) thuis. Maar gelukkig is er de film ....
Tsja, nu zit ik dit weekend nog langer binnen. Sommige films wil ik wel 10 x zien. De slaapdronken kampeerder op Het Grasbroek die z'n ogen uitwrijft: ben ik hier wel echt? En dat is dan nog maar Twente op z'n kop.
Wat als het leven hier rechtop staat?

Blanche, bedankt voor al dat moois.
Arie
Blanche schreef:Halo allemaal,

Nu zitten we (nog binnen) thuis. Maar gelukkig is er de film van het afgelopen fantastisch weekend vorige week in Twente. Met dank aan Wouter en Jans voor de foto's!

Tot de volgende keer?!

Geniet !!!

Voor alle anderen die er niet bij waren. Op mijn webspace vind je alle informatie om de tocht eens na te fietsen.

Blanche

Dit is de beste PR voor WF. (kost de vereniging geen € cent)

Dit is waar het om gaat: Het plezier van het fietsen.

Ride on :lol:

John

Gaaf!! Alles nog eens opnieuw te kunnen beleven, super.
Met een glansrol voor Roals en z'n rol.
Prachtig allemaal, wat een community. Die camping in het Lake District, vergeten bij wie ik het zag (Jim?)!!!

Ik probeerde een slide-show met foto's in Powerpoint te uploaden.
Daarna de melding: Gelukt.
Later zie ik bij Mijn video's:
Mislukt. Ongeldige bestandsformatie.
Wat doe ik fout?
Arie
[/url]
arizona schreef:Prachtig allemaal, wat een community. Die camping in het Lake District, vergeten bij wie ik het zag (Jim?)!!!
Ik probeerde een slide-show met foto's in Powerpoint te uploaden.
Daarna de melding: Gelukt. Later zie ik bij Mijn video's:Mislukt. Ongeldige bestandsformatie.Wat doe ik fout?Arie
[/url]
Hoi Arie,

Voor allen die niet weten waar het over gaat; Arie heeft het over de Youtube-groep Wereldfietsen. Hier vind je ook het Twente filmpje.

De Camping in het Lakedistrict is waarschijnlijk tijdens de Engelandreis van de WF gemaakt door meerdere Engelandvaarders en samengebracht in een filmpje door Jim.

Waarschijnlijk gebruik je een ongeschikt bestand en moet je je bestand even omzetten naar een andere extensie. Hier lees je welke bestanden je kan hoogladen. Heb je Windows? Dan heb je ook windowsmoviemaker op je pc. Sleep je foto's naar dit programma en sla het op met een geschikte extensie.

We zijn benieuwd!

Blanche
Dank Blanche voor bovenstaande explicatie.
Ga ik op een regenachtige dag (dus niet binnenkort?!) doen.

Twente is dus behoorlijk op z'n kop gezet en heeft enige wraak genomen.
Zie http://www.ariezone.volkskrantbog.nl

Groet, fijn weekend en morgen weer die mooie woon-werk-tocht?!
Arie[/quote]

Marianne schreef:Gaaf!! Alles nog eens opnieuw te kunnen beleven, super.

Helemaal mee eens Marianne :!:

Blanche een hele leuke herinnering op deze manier.
Nogmaals dank voor het fijne weekend.

Groet

Jans

En nu ik toch bezig ben met leuke dingen plannen....

De volgende tocht wordt waarschijnlijk* gepland door Wouter, Marianne en Blanche in het weekend van 20 september! Dat wordt alweer de vierde!!! Goh ruik ik daar een traditie? Meer informatie en de mogelijkheid tot aanmelden volgt later in dit forum.

* correctie op 25 april:
Wegens de agenda van een van de organisatoren verplaatsen we het weekend een week vooruit, het weekend van 27 september.

Blanche schreef:
De volgende tocht wordt waarschijnlijk* gepland door Wouter, Marianne en Blanche in het weekend van 20 september!
Staat de inschrijving al open :?:

Doe natuurlijk mee, tenzij...............

Blanche, klinkt nu al goed.

Groet,

Jans

Blanche schreef:En nu ik toch bezig ben met leuke dingen plannen....

De volgende tocht wordt waarschijnlijk* gepland door Wouter, Marianne en Blanche in het weekend van 20 september! Dat wordt alweer de vierde!!! Goh ruik ik daar een traditie? Meer informatie en de mogelijkheid tot aanmelden volgt later in dit forum.

* correctie op 25 april:
Wegens de agenda van een van de organisatoren verplaatsen we het weekend een week vooruit, het weekend van 27 september.

Omdat de Activiteitencommissie in hetzelfde weekend ook een tocht; het najaarsweekend heeft gepland, annuleren wij onze tocht. Je kan een nieuwe tocht van ons verwachten in het voorjaar. Hou het forum maar in de gaten!

Fijne zomer!!

Marianne, Wouter en Blanche :wink:

Afbeelding
Twente op zijn kop