Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Beginner: Waarheen?! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Beginner: Waarheen?!

ErikvanderHorst schreef:Hier heb ik heel veel aan! Bedankt allemaal voor de goede adviezen, ik heb nu een beetje een idee, en kan ik een keuze gaan maken!

Erg fijn, topsite!

Nogmaals dank.
Laat t.z.t. ook even horen wat je bestemming is geworden... :)
De keuze is gevallen op Ierland.

Om de muziek de mensen, en de verhalen. Ik ben erg benieuwd!

Bedankt allemaal voor de vele reacties.

Mvg

Erik

Zwitserland vind ik te gek. Erg mooi en erg eenvoudig. Zelfs zonder kruising, op een lange weg rechtdoor staat nog bewegwijzering. Succes

Zwitserland vind ik te gek. Erg mooi en erg eenvoudig. Zelfs zonder kruising, op een lange weg rechtdoor staat nog bewegwijzering. Succes

Ik zag nergens Spanje vermeld?
Zogauw je een paar kilometer van de kust wegkomt, is dit een prachtig land met heel vriendelijke mensen en goedkoop verblijf. In zowat elk dorp of stadje vind je wel een hostal of pension tegen onklopbare prijzen.
Juist terug van van een trip doorheen Catalonië (Valencia-Girona).
Ook al in Andalucia rondgepeddeld. Vraag eens aan Raul die je regelmatig op deze site tegenkomt. Hij heeft veel goeie ideeën.
In de zomer misschien wat te heet. Wij gaan volgend jaar in ieder geval opnieuw en misschienal met de kerst. Vorig jaar zaten we in de buurt van Alicante en daar was het toen zo'n 20° overdag. Heerlijk fietsweer terwijl thuis iedereen zit te verkleumen.
Eric, Als je naar Ierland gaat. Dan kan je heer wat lezen. Niet te veel maar wel een link voor kaarten.

[url=http://perfectirishgifts.com/blog/2008/ ... vakan.html] Dit is een link

johntroembon schreef:Ik zag nergens Spanje vermeld?
Dat komt omdat Erik zelf gezegd heeft dat hij Spanje nu wel gezien heeft.
Dat vind ik knap als je 23 jaar bent, maar goed, ik ben het met je eens dat Spanje altijd weer boeiend is om te fietsen.
Ook in de zomer zijn er streken die goed te doen zijn, zoals Asturias en Galicië. Zelf heb ik nog wel plannen voor vele maanden fietsen in Spanje. Alleen nog even de tijd vinden.