Zit ik dus nu diep na te denken hoe ik mijn vrouw uitleg waarom ik met een busje haarlak rondfietseen klein busje haarlak meenemen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Pepperspray begrijpt ze, maar haarlak
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Groet
Jans
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Sommige heten niet voor niks "sealskin". Dode zeehonden huid, lekker luchie, bweeechcatemaron schreef:lola schreef: over stinken gesproken. Als je die waterdichte sokken na een dagje uittrekt. Tjonge dat is pas echt alarmfase rood en gasmaskers op
Een prijzige stok?? Iedere boomtak doet zijn werk hoor. Wel even van te voren meenemen mocht je later door boomloze gebieden fietsen.lola schreef:dank je voor de tip! meer goede tips voor de verdediging tegen enge dieren/mensen onderweg?
(ik zag dat de stok behoorlijk prijzig was op de Duitse site, pepperspray betaalbaar en haarlak is natuurlijk helemaal goedkoop)
Ik heb ook aantal keer meegemaakt dat alleen het oprapen van de steen en het omhoog brengen van m'n arm al genoeg was. Vermoedelijk was Whiskey al langs geweest en dacht de hond: "Daar gaan we weer, wéér zo'n lid van De Wereldfietser die (doet of hij) niet bang is..."lola schreef:ik vind het risico om te missen met de steen en wel de toorn van engerd op mijn hals te halen wel groot.
Is dit niet de Polar Buff? Die met half dunne fleece, half gewoon? Anders kun je eenzelfde van een ander merk overwegen (VAUDE maakt er ook weet ik, en wellicht andere merken ook wel).lola schreef:ik zag de buffs (inderdaad niet goedkoop begint bij 20 euro, maar waarschijnlijk wel fijn voor onderweg)
Minder chocola? Mars?lola schreef:Andere vraag: als ik fiets, vooral aan het eind van de dag terug van werk, dan val ik er zo'n beetje af na een half uur. Gelukkig is daar dan een pompstation met snickers en dan gaat ook meteen de stekker in het stopcontact. Wat neem je mee voor onderweg om lekker te kunnen blijven fietsen en niet zoveel chocolade weg te werken, maar wat ook weer geen dure technoreep is?
Ziet er goed uit.lola schreef:ik ben na jullie tips, die ik meteen in mijn aankopen heb verwerkt, zo'n beetje rond qua spullen: 2 200 shirtjes, 1 320 icebreaker, een 140 hemdje (zag ik in de outlet, waar ook de 320 vandaan komt). ik heb nog iets synthetisch van een eerdere aankoop (soort tussenlaagje denk ik), mijn regenjack/windstopper. Gisteravond ook fietsbroek aangeschaft (even testen, dan een tweede aanschaffen) en nog beenstukken.
handschoenen (inderdaad niet te dure gekocht, fleeceachtig met rubber stukjes erop) en dan nu nog de sandalen met sealskinz en gewone sokken(ik heb nog wandelsokken van falke met blauwe letters voor warm weer en rode voor kouder weer).
Nou... Liever dus KitKat of Twix, maar bij gebrek aan dat dan toch Mars. Snickers kan altijd nog, net als overlijdenlola schreef:en ik begrijp dat je ook gewoon aan de snicker bent.
Neem vooral niet teveel suiker! De "moderne mens" gebruikt veel teveel suiker, in de VS schijnt 1 op de 12 mensen al een vorm van suikerziekte te hebben!Andere vraag: als ik fiets, vooral aan het eind van de dag terug van werk, dan val ik er zo'n beetje af na een half uur. Gelukkig is daar dan een pompstation met snickers en dan gaat ook meteen de stekker in het stopcontact. Wat neem je mee voor onderweg om lekker te kunnen blijven fietsen en niet zoveel chocolade weg te werken, maar wat ook weer geen dure technoreep is?