de t-400 heeft verstelbare padden, ik ben daar niet gelukkig mee, dat is eigenlijk het enige; ik zie veel meer een excentrische as zitten.
hoe vaak moet je eigenlijk je pad aanpassen ? om de 2000km of zo ?
ik zou persoonlijk misschien voor een kettingspanner gaan, dan hoef je niet meer om te kijken, maar dat heeft meer weerstand en een kettingkast erover krijgen lukt dan ook niet meer;
vsf heeft wel nog een aantal modellen blijkbaar die met kettingspanner werken, althans in de winkel stond er nog eentje. (kan wel een oud model zijn); maar het frame van die t-400: werkelijk top
hoe vaak moet je eigenlijk je pad aanpassen ? om de 2000km of zo ?
ik zou persoonlijk misschien voor een kettingspanner gaan, dan hoef je niet meer om te kijken, maar dat heeft meer weerstand en een kettingkast erover krijgen lukt dan ook niet meer;
vsf heeft wel nog een aantal modellen blijkbaar die met kettingspanner werken, althans in de winkel stond er nog eentje. (kan wel een oud model zijn); maar het frame van die t-400: werkelijk top