Hoi,
Ja, weer dit onderwerp maar kan toch mijn antwoord niet vinden.
Ik heb nu een oude benotto met de commandeurs tussen de knieen. lekker fietsje maar beetje oud en wil wat anders. Nu is de wereld van de racefiets erg veranderd sinds mijn benotto.Toch wil ik een (mooie) racefiets waar bagage op kan. Ik wil lekker racen buiten de zomer en in de zomer (ook) de hort op met bagage zeg tot 15-20kg.Het liefst heb ik ook nog een mixedframe/damesmodel. Nou, dat lukt bijna niet.
Wel zag ik:
Stevens, Grans turisimo, 1200 euri
Trek 1,2 WSD maar dan wil ik er wat anders op:
STI set: 240 euro
Derailleur: 56,95
Remset: 95,90 euro
ketting: 22,95
tandwielen: 50,95
10 speed body: 25,95
kabelset: 35 euro
Totaal onderdelen: 527,70
1.2 WSD: 699,-
180 min arbeidsloon: 145,80
Totaalprijs normaal: €1372,50 maar werd 1200
Maar dat zou dom zijn werd mij gezegd en het frame zou niet sterk genoeg zijn.
of de Kona Jake ( liever de Kapu!!). 888 euri kaal
Ik ben niet rijk dus wil hoogstens tot 1200 gaan. En eigenlijk vind ik alleen de trek een mooie fiets....
Kan iemand mij adviseren?? of heeft een ander idee?? Ik zag op de site ook een Giant met bagagedrager maar ook dit ( rek aan zadelbuis en beneden bij de derailleur frutten) werd mij in de winkel afgeraden...
Ik heb het hele internet afgegraasd en zag eventueel een giant woman ,lijkt met nokjes voor drager maar is alleen in engeland te koop en wordt ook weer duur en ja, kan 'um zo niet proberen of zien.....
alvast bedankt
groet
maaike
Ja, weer dit onderwerp maar kan toch mijn antwoord niet vinden.

Wel zag ik:
Stevens, Grans turisimo, 1200 euri
Trek 1,2 WSD maar dan wil ik er wat anders op:
STI set: 240 euro
Derailleur: 56,95
Remset: 95,90 euro
ketting: 22,95
tandwielen: 50,95
10 speed body: 25,95
kabelset: 35 euro
Totaal onderdelen: 527,70
1.2 WSD: 699,-
180 min arbeidsloon: 145,80
Totaalprijs normaal: €1372,50 maar werd 1200
Maar dat zou dom zijn werd mij gezegd en het frame zou niet sterk genoeg zijn.
of de Kona Jake ( liever de Kapu!!). 888 euri kaal
Ik ben niet rijk dus wil hoogstens tot 1200 gaan. En eigenlijk vind ik alleen de trek een mooie fiets....
Kan iemand mij adviseren?? of heeft een ander idee?? Ik zag op de site ook een Giant met bagagedrager maar ook dit ( rek aan zadelbuis en beneden bij de derailleur frutten) werd mij in de winkel afgeraden...
Ik heb het hele internet afgegraasd en zag eventueel een giant woman ,lijkt met nokjes voor drager maar is alleen in engeland te koop en wordt ook weer duur en ja, kan 'um zo niet proberen of zien.....
alvast bedankt
groet
maaike