Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsspullen (Lidl) - Forum Wereldfietser

Fietsspullen (Lidl)

este mensen,

De Lidl heeft weer mooie aanbiedingen donderdag 25 maart:

3, 99 Bidon
5,99 Gel fietszadel
3,89 Fietsstuurkoeltas
3,99 Fietsreparatieset in tasje
14.99 Fietstassen (100% waterdicht, model Vaude/Ortlieb)

Maandag 29 maart:
Loop-/sport kleding van 6,49 t/m 11.99

Succes ermee!
Groet,
Rena :wink:

Wanneer wordt de Lidl huissponsor van De Wereldfietser? :)

Schrijf ze aan Marco!!! Zorg dat ze ons gaan sponsoren!!

Echt, je zou het reclamekrantje moeten zien.......... fantastisch gewoon!
De kwaliteit zal niet te vergelijken zijn met Vaude of Ortlieb, maar beslist de moeite waard om te gaan kijken. Vooral voor degene die nog niet op fietsvakantie zijn geweest, maar het wel willen proberen; De Wereldfietsers in spé.

Ben benieuwd wat men ervan vindt aanstaande donderdag!
Houd me op de hoogte,
Rena :wink:

Je moet donderdag er supersnel bij zijn, want binnen de korte keren is alles weg!!!!!!!! Ik sta donderdag om 8.30 voor de deur van de Lidl in de Sara Burgerhartstraat in Amsterdam. Welke wereldfietsers zijn er nog meer? Moeten we het spandoek meenemen? Kunnen we pamfletten uitdelen voor de Europese Fietsreizen Markt.
Tot donderdag of anders tot zondag in Rotjeknor.

Let er wel op dat de prijs per enkele fietstas is. En niet per set, zoals dat bij de andere merken gebruikelijk is.

Groeten,

Marco

Alsof dat niet genoeg is: fietscomputer, draadloos, werkt op zonneenergie, met thermometer... € 5,99 (dacht vorige week bij de Aldi al goedkoop uit te zijn, maar nu dus nog goedkoper)

Freek

Een slimme wereldfietser slaat donderdag bij de Lidl een bende handel in en verpatst die zondag op de Europese Fietsreizen Markt. Zijn er voorkeuren voor maten of kleuren?
Er zijn twee Lidl's hier in Katwijk... mocht er iemand zijn die een verlanglijstje heeft en niet in de buurt van een Lidl woont... ik wil met alle plezier inkopen doen en de buit a.s. zondag meenemen naar Rotterdam.

Zelf zal ik het niet kopen. En gezien de speelgoedkwaliteit van de meeste spulletjes verbaas ik me nogal over het enthousiasme in dit forum.

Dick


Voor de échte koopjesjagers: Trekking/Vakantiefiets bij de Kwantum, compleet met standaard, bagagedrager, licht en reparatieset: €149,- (heren en damesmodel)
In dezelfde winkel ook heel veel fietsspullen.

Te koop/te ruil is juist voor dit soort aanbiedingen. Ga zo door! Rena we zullen je lidl aanbiedingen missen als je wegbent. Maar iemand anders neemt het vast over. :wink:

Mensen die net beginnen met fietsvakanties, scholieren en mensen die er een sport van maken om alles zo goedkoop mogelijk bij elkaar te zoeken.
Niet iedereen heeft een sponsor!!

Ook het testen van bepaalde materialen en bevindingen kunnen op het forum geplaatst worden.

Dure spullen zijn ook niet percee altijd goed. Thermokleding etc kun je heel goed ook goedkoper bij lidl aldi hema etc kopen. Waarom altijd van die dure merken?
In derde wereldlanden wordt er toch al snel genoeg naar je hoge kwaliteit/ dure kleding gekeken of als je fietskleding draagt.
Gudy

Ik heb me verslapen vanmorgen. Te laat in de Lidl. Veel was al uitverkocht. Het schijnt dat Marco de Wit en Eric schuijt enorme partijen hebben ingeslagen. Zijn waarsschijnlijk te vinden op hun websites.

En ja hoor, het gaat nog even door bij de Lidl.

Volgende week:

14-Delig multifunctioneel gereedschap
Remblokjes
Verstelbare standaard
Fietspomp
Binnenband

En alles voor de indrukwekkende prijs van 1,59 euro. Voor de liefhebber!

Sandra

Bert,

Ik na bestudering van de fietstassen, de partij weer afgeslagen.

Op alle punten bleken de tassen slecht te zijn tov de originele:
- Naden waren slordig gelast en rafelden.
- Er zat geen in of uitwendige versteviging in. Hierdoor gaat de rails doorhangen en heb je een slappe zak aan je fiets hangen.
- De rolsluiting miste een plastic strip, waardoor je hem niet netjes en waterdicht op kan rollen.
- Slappe bevestigingshaken.

Ik durf er niemand mee op vakantie te sturen.

Maar met wat kleine verbeteringen kan het wat worden. Misschien in de nabije toekomst een goed alternatief voor de duitse tassen.

Groeten,

Marco

PS de zadeltasjes vond ik wel een goede deal en de kwaliteit van de bandenwippers en plakkers is goed.

baartmns schreef:En ja hoor, het gaat nog even door bij de Lidl.
14-Delig multifunctioneel gereedschap
Remblokjes
Verstelbare standaard
Fietspomp
Binnenband
En alles voor de indrukwekkende prijs van 1,59 euro. Voor de liefhebber!
Sandra
Ofwel: hoe ontneem ik iemand zo definitief mogelijk de lol in het fietsen en sleutelen. Er zijn vast wel leuke spulletjes tussen te vinden, als je goed zoekt, maar door de bank genomen kan ik het mijn vrienden niet aanraden om zulke dingen te kopen.
Groeten, Leon

Vandaag de lidl bezocht op zoek naar een hy-tech onderbroek.
De fietstassen heb ik uitvoerig bekeken en voor de prijs zijn ze meer dan redelijk. Als je de plastic haken vervang voor stalen zijn het perfecte tassen.
De naden zijn niet zo mooi gelast als bij de ons bekende merken. Maar ja, wat wil je voor 14,99.
De tassen steken met kop en schouders uit boven de troep waar ik mijn eerste reis mee uitvoerde. Als je tassen goed vast sjor dan is het voor iemand die twijvelt over fietsvakanties een goedkoop alternatief.

Groeten, John.
wat een onzin, die badinerende toon over de Lidl spullen. Natuurlijk moet je niet proberen met die tasjes een wereldreis te gaan maken, of op dat zadeltje de Tour de France te rijden. Maar de eerste 5 fietsvakanties die ik gemaakt hebt, deden de toenmalige Kwantumtasjes het bijzonder goed!!

Ik heb zelf heel wat spullen van Aldi en Lidl. Toegegeven, de kwaliteit is bij de eerste wat beter dan bij de laatste. Maar de shirtjes van de Lidl bevallen werkelijk fantastisch, net als hun handschoentjes. De outdoorjacks van de Aldi hebben met glans een Belgische winter doorstaan, en de binnenjas ervan is beter dan wat Lowe bij mijn 'dure' jas leverde. Mijn afritsbroeken en fietsbroek van de Aldi hebben al half Europa, Cuba en Marokko gezien. Enige probleempje is dat er nu één gescheurd is op een scherpe rots in de Atlas. Mijn Aldi outdoorhanddoek bevalt stukken beter dan de versie van de Bever.

Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt een fleecetrui 'met merk' te kopen: die van de Zeeman voor 6,99 zijn onverslijtbaar en heerlijk warm (ook op 2.500 meter in de Atlas in de sneeuw), net zoals de fleecedekentjes en de fleecehandschoenen.

En wat je uitspaart met dit soort waren, kun je dan besteden aan spullen die er echt toe doen, zoals je fiets, je schoenen, en (toch maar) die tassen van Ortlieb...

Groetjes,

Astrid

En voor iedereen die de km tellers de afgelopen weken bij de Aldi, Kruidvat, Trekpleister en Lidl gemist heeft: vanaf volgende week maandag weer een draadloze teller bij de Lidl, met thermometer, polsmeter en kcaloriemeter... (hij schijnt zelfs ook nog de snelheid aan te geven :wink: )

Groet,
Freek