Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik neem er inderdaad één mee, maar meer om naar het nieuws van de wereldomroep en de BBC te luisteren. Ook is het wel leuk om naar de lokale muziek te luisteren. Met het thuisfront hou ik contact via het Internet.mirthe schreef:Hoi! Heel verhelderend allemaal jullie verhalen!
Zijn er nog mensen die bijvoorbeeld een wereldontvanger meenemen? Dat vroeger zo'n medium waarmee mensen in het buitenland opgespoord konden worden. Wordt dat nog gebruikt door een van jullie, en wat is de ervaring daarmee?
Het is een gewone telefoonkaart, die je in de gleuf van het toestel van openbare telefooncellen steekt en dan bellen maar. Zij zijn in Italië verkrijgbaar in kiosken en tabakswinkels (herkenbaar aan uithangborden met een grote T erop), wat de rode "drankmixer" in Frankrijk is. Van de Italiaanse telefoonkaarten breekt men vóór het bellen eerst een hoekje af.lijda schreef:@ Martin
wilje mij uitleggen hoe het werkt: een buitenlandse telefoonkaart? Ik ben mij nl rot geschrokken over de tarieven van de mobiele telefoon ( €0.58 per min).
weet jij of deze ook in duitsland en tsjechie te koop zijn?