Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Informatie over Australië op WFF 26? - Forum Wereldfietser

Informatie over Australië op WFF 26?

Het uitgebreide programma van het Wereldfietser Festival heb doorgeploegd en kwam niets over Australië tegen. Hopelijk heb ik dan met mijn neus gekeken.... Iemand die het wel heeft gevonden?
Bij Fietsers informeren fietsers kan ik niet zien wie waarover iets kan vertellen. Kan ook aan mij liggen. Iemand die wat meer weet?
Mijn dank is groot.
Hi, dit is het programma van WFF26, zo te zien, niets over Australië.
WFF26programma.png
Loes, op dit moment fietst ons forumlid Pier door Australië, Hij reageert desondanks met enige regelmaat op het forum, dus je kunt hem allicht een PB sturen met je vragen.

Peter
Dank voor jullie antwoorden en tip!
Wel bij de tafelinformanten (onderaan):
2026-01-21 16_46_32-Greenshot.png
Ah, dat overzicht heb ik dus niet kunnen vinden. Dank!
JanH schreef:
wo 21 jan, 2026 16:48
Wel bij de tafelinformanten (onderaan)
Waar heb je dat schema vandaan van Tafelinformanten en meer?
Want dat overzicht wat ik heb gevonden, heb ik moeten zoeken door te pluizen in de HTML-code.
Sportivo Stelbent schreef:
wo 21 jan, 2026 20:00
Waar heb je dat schema vandaan van Tafelinformanten en meer?
Staat op de FB van de WF: https://www.facebook.com/groups/wereldfietser met deze tekst:
Alle bezoekers ontvangen bij binnenkomst een handige, gevouwen A4‑folder vol overzicht en gemak.
🧭 Wat vind je erin?
- Een compleet schema van alle sprekers per zaal en tijdslot
- Een duidelijk overzicht van alle tafelinformanten, routemakers en thematafels
- Extra info over workshops, het praatcafé en activiteiten door de dag heen
- Een heldere plattegrond van het hele terrein: van de Topsporthal tot de Time Out‑zaal, inclusief exposanten, catering, tweedehandsbeurs en meer
Kortom: alles wat je nodig hebt om het festival relaxed en goed voorbereid te beleven. Stop ’m in je stuurtas en je vindt altijd de weg.
JanH schreef:
wo 21 jan, 2026 20:30
Staat op de FB van de WF: https://www.facebook.com/groups/wereldfietser
Argh.. dat vind ik nou best irritant, informatie splitsen over meerdere mediums, ipv. sowieso álle informatie op z'n minst duidelijk vermelden op de wereldfietser website zelf en/of in het forum.
Zodat het bij voorbaat zeker is dat men niet hoeft te zoeken, laat staan dat potentiële bezoekers geen informatie missen. :roll:
Echt kwalijk amateuristisch onnodig en onnozel om dat te doen als vereniging. Het komt bij mij over alsof er meer mensen naar FB getrokken moeten worden?

Doch bij deze dank JanH.
Ah, vandaar. Ik zit niet op Facebook.
Dacht dat de website hét communicatie-orgaan was ...
Loes vdB schreef:
wo 21 jan, 2026 21:12
Ah, vandaar. Ik zit niet op Facebook.
Dacht dat de website hét communicatie-orgaan was ...
Juist! Dát dus!

Ik gebruik ook geen FB, ik vind het een verschrikkelijk medium en nogal verbaasd dat nog steeds anno 2026 social media gebruikt wordt bijna als hoofd medium om informatie te delen, verspreiden en te 'bewaren' als organisatie/bedrijf/vereniging/instelling etc. Komt nogal besluitloos/doelloos over. Social media zou enkel puur gebruikt moeten worden als doorverwijzing naar de artikelen op hét communicatie-orgaan en dat is de website, als hét visitekaartje. I.p.v. informatie wijdverspreid over meerdere mediums niet altijd door iedereen in gebruik.
Ik sta als tafelinformant op WFF26.
Het is wel lang geleden maar ik heb 15000 kilometer in Australië gefietst.

Groet Wilbert