Rohloff naaf, Rohler is hoe idworx z'n Rohloff modellen noemt. Jan Janssen maakt er dan weer Rohnin van. Niet om je spelling te verbeteren overigens, maar anders mis je op marktplaats met het verkeerde trefwoord best een hoop opties (-:
Klinkt als een prima optie. Met een beetje mazzel heb je dan nog net het vorige model, de Worldtraveller 'Classic'. Die is wat minder lomp dan het huidige model, en minder zwaar bovendien. Zou mijn voorkeur hebben boven het huidige model Worldtraveller, wat eigenlijk een hele zware degelijke e-bike is waar men dan alleen de motor en accu uit heeft gehaaldYasmin schreef: ↑wo 12 nov, 2025 17:09Misschien komt er deze maand een tweedehands binnen,omdat de eigenaar een elektrische fiets wil en zodra dat zo is dan wordt er contact met me opgenomen. Die fiets is dan wel het dubbele wat ik in mijn hoofd heb, maar is 1,5 jaar oud en onderhouden bij een goede fietsenwinkel hier bijna om de hoek.
Net buiten het omschreven zoekgebied, maar fiets eens langs bij Saint Christopher in Gorssel. Die heeft tegenwoordig best wat gebruikte fietsen die hij in opdracht van particulieren verkoopt.
Maar Kogadealers in een grotere straal langs gaan of iemand wat gebruikt, inruil of demo heeft staan kan zoals je gemerkt hebt ook succes opleveren. Als je er zelf langs gaat kan je misschien nog wat meer de gunfactor krijgen dan met een belronde