Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Boekjes Reitsma gevraagd - Forum Wereldfietser

Boekjes Reitsma gevraagd

Wie heeft er de 3 boekjes liggen van Reitsma fietsroute naar Rome, welke ik voor een mooi prijsje zou mogen overnemen?
Liefst een recente uitgave :)
Alvast bedankt!
De meest recente uitgave is voor een klein prijsje te koop… dan hou je met jou bijdrage ook de route actueel en in stand.

https://webshop.fietsvakantiewinkel.nl/zoeken/Reitsma
Oja, als lid van de vereniging krijg je korting.
Je kunt de boekjes ook in pdf bestellen bij Reitsma. Goedkoper, meest up-to-date en 3 boekjes in je bagage is best wat gewicht.
Ze zijn ook te koop op Marktplaats.
Berger schreef:
wo 15 okt, 2025 14:28
Je kunt de boekjes ook in pdf bestellen bij Reitsma. Goedkoper, meest up-to-date en 3 boekjes in je bagage is best wat gewicht.
Als je een boekje uit hebt terug sturen naar huis met de post, en samen met ander papier wat je niet direct meer nodig hebt maar wel wil bewaren.
Eric op de Fiets schreef:
wo 15 okt, 2025 08:31
Oja, als lid van de vereniging krijg je korting.
Ook op Nederlandstalige (route-) boekjes?

Groet,
Tom.
Bij de Fietsvakantiewinkel bij mijn weten op alles als je lid bent van de Europafietsers.
Bestel daar regelmatig wat.

Edit: oops toch niet op alles
IMG_0953.jpeg
Bedankt voor de reacties!
Boekjes op marktplaats zijn verouderde drukken.
Helaas inderdaad geen korting op boekjes ondanks de lidmaatschap op Europafietsers, maar ze toch maar daar besteld, met de gedachte dat het het geld ook waard is voor de maker en onderhouder..

Dus voor nu ben ik voorzien.