Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos te koop? - Forum Wereldfietser

Santos te koop?

Ik heb 10+ fietsen in huis en de meeste fietsen worden niet veel gebruikt. Deze winter wil ik er een paar verkopen, maar sommigen zijn in de schuur "aan het weg roesten" waaronder een Santos Trekking Light uit 2014. In totaal 10000km mee gereden en voor het laatst op 21 januari 2017... Dus geweldig frame en alleen maar a-merk onderdelen, waaronder een Rohloff-naaf die zo goed als nieuw is (wel met ketting i.p.v. een riem). En het is een 61cm frame want ik ben vrij lang.

Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet doen. Als je bereid bent om de fiets compleet uit elkaar te halen en alles schoon te maken en wat slijtageonderdelen te vervangen, dan heb je weer een goede fiets. Maar als ik het voor een dumpprijs op Marktplaats zet, dan krijg je kopers die een functionele fiets verwachten?

Maar ik ben ook bereid om dit via dit forum te verkopen voor 200 euro (alleen al die Rohloff-naaf is dat het waard?). Misschien dat dit voor iemand de perfecte fiets en dat die persoon het niet bezwaarlijk vind om de fiets op te halen in Groningen.

Nogmaals ik heb de fiets al afgeschreven, dus ik doe er graag iemand een plezier mee voor een kleine compensatie.
Je hebt een PB
Voor iemand die zelf wat kan en wil sleutelen klinkt dat als een zeer sympathiek aanbod!

Helaas heb ik al n fietsen en mag ik voorlopig niet +1 maar anders had ik 'm ook wel gewild :wink:
Laten we maar eerlijk zijn, fiets is meer dan 1000 euro waard..
Nou en?
Wie bepaalt dat?
Heb je de fiets gezien?
De fiets is echt niet in fietsbare toestand momenteel en ik heb liever dat iemand er iets mee nuttigs mee doet dan het bij mij in de schuur staat.
Wat een mooi aanbod, hopelijk komt er een handig iemand die er wat moois mee doet! Het is zo een hele dag werk, poetsen, dingen vervangen, smeren, afstellen, en dan heb je een hele gave fiets waar je lang mee voorruit kan en die je gelijk 'eigen' hebt gemaakt.
slugbait schreef:
di 14 okt, 2025 21:13
Maar ik ben ook bereid om dit via dit forum te verkopen voor 200 euro (alleen al die Rohloff-naaf is dat het waard?). Misschien dat dit voor iemand de perfecte fiets en dat die persoon het niet bezwaarlijk vind om de fiets op te halen in Groningen.
PB gestuurd.
Allemaal dank voor de interesse en de PB's. Ik ga de lijst chronologisch afwerken en kom terug op jullie PB's.
De fiets is verkocht.
slugbait schreef:
vr 17 okt, 2025 12:55
De fiets is verkocht.
Geen last van verliesaversie?
HenkS schreef:
vr 17 okt, 2025 16:13
slugbait schreef:
vr 17 okt, 2025 12:55
De fiets is verkocht.
Geen last van verliesaversie?
Waarom deze vraag stellen?