Additionally, paste this code immediately after the opening tag: koepel en kleurstelling - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

koepel en kleurstelling

Onze Trailrunner is geloof ik van 2000. Ik denk dat de problemen rond 2002 zijn begonnen en sinds de herstart van en overname door Birdland in 2005 wordt volgens zeggen hard gewerkt aan een oplossing.

Ik kan as weekend op de Harskamperdennen zo wie zo al een aantal tenten bekijken. Ik zag in deze topic dat er iemand komt met een rode Staika.
Wat mij trouwens opviel van de foto's van Engeland is dat de meeste tentjes niet in de grote van een koepel zitten laat staan in die gewichtsklasse.

Waarom bestaat er ook niet een koepel die superlicht is zeg maar 500 gram zucht... :cry:

Nu ja in ieder geval neem ik mijn potje met wax lichtje mee als onverhoopt het hele kampvuur uitvalt :lol:

liz schreef:Erg tevreden over de Hilleberg Staika. Makkelijk opzetten, met binnen- en buitentent naar keuze aan elkaar of los (dan eerst de buitentent opzetten). Prima ventilatie, slimme details. Gele binnentent. De standaardkleur voor de buitenkant is groen, maar wellicht is een rode ook te bestellen. Je betaalt de hoofdprijs, maar dan heb je ook wat.
Middag Liz,

Gisteren bij Bever in Zwolle hebben wij de Staika, Agnes wilde hem in rood zien :lol: , opgezet. Als de keuze daarop valt wordt het geen rood. Inderdaad geweldig uitgevoerd.
Bij Slee zwerfsport binnenkort de Birdland Ellips bekijken. Scheelt wel een derde van de prijs :wink: , en is even zwaar als ik de brochures mag geloven. Dan nog een expedje.
En dan maken wij de prijswinnaar bekend :lol: :lol:
Gr John

Zoals al vermeld heeft Birdland problemen met de kwaliteit van het doek gehad. Geen idee of dat volledig opgelost is.
Voor zover ik weet is Hilleberg kwalitatief altijd goed geweest. De tenten werden (en worden?) in Zweden gemaakt en door 1 persoon in elkaar gezet, waarbij de naam op een label werd meegestikt (dus maker is altijd traceerbaar).
Located in Estonia, our factory makes only Hilleberg products, and it meets Swedish standards of quality, both in terms of equipment and working conditions. We chose Estonia for three reasons: its history of specialized mill work – Estonia was a major textile mill center for the old Soviet Union; because we could buy land and build, from the ground up, a factory that met our high demands; and because it is only a short two-hour flight from our headquarters in Sweden.
Hilleberg wordt in Estland gemaakt. Let ook maar op de Estse namen. :lol:

Eric

Cycle Maniac schreef: Op de Exped-website zelf staan ook nog links naar Venus II - testen. Exped products -> Tents -> 2 person tents -> Venus II -> Tests

De tenten van Exped zijn over het algemeen 'ietsje' zwaarder. Maar daar staat tegenover, dat ze meester in het ventileren (en meer innovatief denken) van tenten zijn. M'n aanrader.

Succes met je keuze.

Groet, Marco
Bovenstaande verwijzing naar de Venus II testen kan ik niet vinden :roll: :?:

Als ik het goed heb heeft Zwerfkei ze staan. Zijn er nog meer buitensportzaken in Zwolle in de buurt die ze hebben staan :?:

John

Vikingar schreef:
Cycle Maniac schreef: Bovenstaande verwijzing naar de Venus II testen kan ik niet vinden :roll: :?:
ietsje beter kijken :)
lange link

Sjirk

Moderated: Graag lange links in de daarvoor bestemde BB code plaatsen.

SjirkM schreef:
Vikingar schreef:
Cycle Maniac schreef: Bovenstaande verwijzing naar de Venus II testen kan ik niet vinden :roll: :?:
ietsje beter kijken :)
lange link

Sjirk
ehh danke schön :oops:

Moderated: Graag lange links in de daarvoor bestemde BB code plaatsen.